‍ #روز_ارتباطات_و_روابط_عمومی پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس به

‍ #روز_ارتباطات_و_روابط_عمومی

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات

تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی

✅ پیام مهندس محمد جواد فلاحی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی است تا این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه، خبرنگاران و روابط عمومی های دستگاها، خدا قوت و تبریک گفته و امیدوارم شاهد موفقیت آنها در مسیر اعتلای اهداف نظام اسلامی باشیم.

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است و بدون روابط عمومی فعالیت ها انعکاس مطلوبی نخواهد داشت.

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان یکی از عناصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و این روابط عمومی است که می تواند در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید مزین گردیده با بالا بردن قدرت رقابت و جاری ساختن روح واقعی روابط عمومی در کل ادارات ونهادها که با ایستایی و سکون منافات دارد، بخشی از زمینه تجلی این نام را در سراسر میهن اسلامی فراهم آورد.

روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند تلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم.

✍️ محمد جواد فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن