وارده به عشق آباد خبر ✿yunus.m115✿F: دلنوشته سلام از زمانی که بیماری کرونا

وارده به عشق آباد خبر
✿yunus.m115✿F:
دلنوشته
سلام از زمانی که بیماری کرونا بوجود اومد و تو ایران شیوع پیدا کرد خیلی از کسب و کارها مختل شد و از رونق افتاد.مسافرت ها کم شد دیدوبازید ها محدود شد.خیلی از مجموعه ها از وجودش متضرر شدن و واقعا تو ایامی که برایش سرمایه گذاری کرده بودن متاسفانه برعکس شد و ضرر مالی فراوانی کردن(آرایشگاه ها سالنهای ورزشی رستوران ها تالارها مغازه دارانمون و…) همون طور که در جریان هستیم این بیماری کرونا از بین رفتنی نیس و پیک دومش هم در پاییز و زمستان میرسه با ابتلای بیشتر هموطنان عزیزمون و تنها راه مبارزه با این بیماری استفاده از تجهیزات(ماسک و دستکش و رعایت پروتکل بهداشتی)می باشد.
در این روزا شاهد هستیم که اکثر مراکز بازشدن و بعضی مکان هاهم از اوایل خرداد در حال بازشدن هست. از قبیل: رستوران ها آرایشگاه ها سینما مساجد باشگاه های ورزشی مدارس دانشگاه هاو…البته با طرح فاصله گذاری اجتماعی.
ولی من جوون که با هزار امید و آرزو میخام یه مراسم بگیرم وتشکیل زندگی بدم بایس هر روز هر ماه منتظر باشم تا ببینم که به یه دونه تالار در عشق اباد چ موقع مجوز داده میشه تابتونم از این بلاتکلیفی دربیام.از برج دوازده هر ماه تاریخ جدید میدیم وچشم انتظار ماه بعد ولی متاسفانه اکثرجاها باز شده غیر تالار.
چه فرقی بین مدارس مساجد رستوران ها با تالار داره.اگه فاصله گذاری در مدارس ورستوران و مساجد رعایت میشه برای تالار هم یقینا رعایت میشه..تالاری که گنجایش هر سالنش مثلا ۴۰۰ نفر هست به ۲۰۰ نفر برسونه تا مردم با فاصله بشینن.

کمتر جوونی پیدا میشه که نخاسته باشه شب دومادیش بدون هیچ برنامه ای بخاد بره سرخونه زندگیش..وقتی نشه بره ماه عسل نشه بری زیارت نشه عروسی بگیری بایس چیکار کنی…اینه که تو خونت بگیری و مهمون دعوت کنی اون موقع هست که دیگه به دلیل کوچک بودن مکان نمیشه فاصله گذاری رو رعایت کرد.از مسئولین شهر عاجزانه خواهشمندم که پیگیر مجوز برای تالار باشن تابشه مراسم کوچکی با رعایت تمام نکات بهداشتی و طرح فاصله گذاری بشه گرفت تا منه جوون هم از این بلاتکلیفی دربیام.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن