خلاصه اظهارات حجت الاسلام نصیرایی پیرامون تعهدنامه شفافیت ناکارآمدی ها

خلاصه اظهارات حجت الاسلام نصیرایی پیرامون تعهدنامه شفافیت

ناکارآمدی ها و ضعف های موجود در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مدیریتی کشور همه محصول تفکر، تدبیر و مدیریت سهل اندیش ها، لیبرال ها، نفوذی ها و غرب پرستان است.
اگر فکر، نوع نگاه و فرمایشات رهبر معظم انقلاب به معنای نزدیک ترین و دقیق ترین گفتمان اسلامی و انقلابی، همان طور که در عرصه های نظامی و امنیتی حاکم شده در دیگر عرصه ها نیز حاکم شود، قطعا معضلات و مشکلات کشور مرتفع خواهد شد.
بنده مهمترین معظل و مشکل کشور را عدم حاکم بودن تفکر و گفتمان انقلابی همراه با مدیریت جهادی در عرصه سیاستگذاری و مدیریتی کشور می دانم
در گام دوم انقلاب برای نزدیک شدن و رسیدن به آرمان نهایی انقلاب اسلامی که تشکیل و برپایی حکومت حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف است می بایست سیاستمداران و مدیرانی جوان، عالم، متدیّن، جهادی و شجاع بر تمامی امور کشور حاکم شده و با استفاده از تجربیات گام اول، فرامین رهبر معظم انقلاب را مو به مو اجرایی و عملیاتی نمایند.
با عنایت به آنچه گفته شد به نظر بنده؛ شفافیت در آراء، نظرات و دیدگاههای مسئولین، مسئله اصلی در شفافیت بوده و همه می بایست با دقت و حساسیت تمام آنرا مطالبه نمایند و همچنین لازم است مراقبت شود طرح موضوعات جانبی همچون دریافتی حقوق، که البته آن نیز در جای خود مهم است، موضوع شفافیت را به حاشیه نبرد.
⚠️ لذا پرداختن به مسائل فرعی و غفلت از مسائل اصلی صحیح و معقول نمی باشد.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن