‍ ‍ ✍ مجلس نمی‌گذارد وقت کشور صرف مذاکره با

‍ ‍ ✍ مجلس نمی‌گذارد وقت کشور صرف مذاکره با آمریکا شود…

♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به پیشنهاد مذاکره مجدد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از تبادل زندانیان با جمهوری اسلامی و مواضع مجلس یازدهم در این باره اشاره کرد و گفت: رویکرد مجلس یازدهم به مبحث مذاکره با آمریکا واضح بوده والبته ریاست مجلس و دیگر نمایندگان هم بارها روی این مسئله صراحتا تاکید کردند که مذاکره با آمریکا هیچ منفعتی برای ملت در پی نخواهد داشت؛ بنابراین مذاکره بی معنا خواهد بود.

وی در ادامه افزود: نگاه ما به بحث مذاکره با آمریکا این بوده که هیچ گونه محصولی برای ملت در پی نخواهد داشت و در حقیقت فایده‌ای برای انقلاب، نظام و کشور ندارد؛ لذا تجربه‌ای هم که در این سال‌ها برای مردم و مملکت ما نمایانگر شده این بوده که محصول مذاکره به غیر از اینکه فشارها و هزینه‌های بیشتری به جامعه و کشورمان وارد کرده، اثر دیگر برای ما نداشته است.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه به مواضع مجلس یازدهم در رابطه با مذاکره با آمریکا اشاره و تصریح کرد: مجلس یازدهم دیگر اجاز نخواهد داد کسانی وقت کشور را صرف رفتارهای پرهزینه و بی‌خاصیت مذاکره با آمریکایی‌ها و ۲ الی ۳ کشور مستکبر اروپایی و غربی کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه افزود: مجلس یازدهم اجازه مذاکره با آمریکا را نه به دولت و نه به هیچ کس دیگری نخواهد داد؛ حتما باید در چارچوب نگاهی که مقام معظم رهبری تبیین کردند دنبال شود و بدون شک در این راه هم گفتمان مقاومت جوابگو خواهد بود.

نصیرایی در پاسخ به این سوال که چرا ترامپ پس از تبادل زندانیان سریعا بحث مذاکره با آمریکا را به میان کشید، اظهار کرد: عده‌ای در داخل کشور چراغ سبزهایی را نشان می‌دهند که امثال ترامپ را به  رویکرد مذاکره تحریک کنند.

وی در ادامه افزود: آقایان باید به این مسئله توجه داشته باشند و البته درس هم بگیرند که کدام کشور توانسته از مذاکره با آمریکا منافع ملی خود را تامین کند که حالا ما بخواهیم با مذاکره و بستن با آمریکا منافع کشور را تامین کنیم.

۹۹/۰۳/۱۷

┏━━━━━━┓
@Nasiraei_ir
inastagram.com/nasiraei_ir
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن