برای اولین بار انجام شد: ⭐️ بازدید مدیرکل امور عشایر خراسان

برای اولین بار انجام شد:

⭐️ بازدید مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی از کوچ عشایر شهرستان طبس به بردسکن

✅ سفر دو روزه مدیر کل امور عشایر خراسان جنوبی از شهرستان طبس

در روز اول سفر از مناطق عشایری بخش دستگردان به همراه بخشدار دستگردان رئیس امور عشایر شهرستان و دبیر نظام صنفی و مدیر عامل شرکت تعاونی عشایری کوچنده جلگه از مناطق عشایری چاه مسافر کله حوضها حوض زیره باداباد تنگل واویلا و از کوچ عشایر در شهرستان بردسکن محلات عشایری در کلاته برق (چاه شور و گنداب) بازدید کردند و از نزدیک مشکلات را مشاهده و مورد بررسی قرار دادند.

و در بامداد چهارشنبه ساعت ۰۰:۰۵ جلسه ای با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس برگزار شد که مدیر کل امور عشایر از اجرای شبکه آبرسانی به طول ۵۵ کیلومتر در فاز اول ۳۵ کیلومتر شامل محلات عشایری چاه مسافر حوض زیره کل حوض ها و حوض کربلایی اسدالله ، در فاز دوم ۲۰ کیلو متر شامل محلات عشایری رباط زنگیچه انجیره کال عبدالغنی اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان در سال ۹۹ اجرایی خواهد شد را داد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس از اقدامات بسیار ارزنده و نگاه ویژه ی مدیرکل در حوزه عشایری شهرستان طبس و از رئیس امور عشایر بواسطه پیگیری ها و اقدامات ارزنده ای که در مناطق عشایری شهرستان اتفاق افتاده است تقدیر و تشکر کرد.

در روز دوم سفر مدیر کل امور عشایر از مناطق عشایری بخش مرکزی به همراه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رئیس امور عشایر دبیر نظام صنفی بازدید بعمل آمد که از نزدیک با مشکلات عشایر مورد بررسی قرار دادند.

در این سفر از خانواده های رمضانی و آذرنیوش که از خانواده های شهید و از عشایر شهرستان طبس می باشند بازدید بعمل آمد.

در این سفر جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای فاطمی نماینده ولایت فقیه در اداره کل امور عشایر استان و مهندس ابراهیمی ریس اداره‌ برنامه ریزی اداره کل امور عشایر استان همراهی کردند.
پی نوشت , بلاخره مسولین شهرستان اداره عشایر را به شهرستان بردند و اکنون هم برچسب وجود عشایر را در بخش مرکزی و دیهوک که در سرشماری هیچ گونه اسمی از آنها یاد نشده یاد می کنند و مسولین محلی بخش دستگردان هم ماشاالله در سکوت کامل نشسته نظاره گر هستند
فقط می توان گفت عاقبت این سکوت آینده خوبی ندارد
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن