نهادینه سازی و تحقق فرایندهای دولت الکترونیک گامی درحفاظت از

نهادینه سازی و تحقق فرایندهای دولت الکترونیک گامی درحفاظت از محیط زیست
حذف قبوض کاغذی، گامی موثر در صرفه جویی و حفظ محیط زیست می باشد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، سرپرست مخابرات منطقه، ضمن تبریک هفته محیط زیست گفت: در راستای نهادینه سازی و تحقق فرایندهای دولت الکترونیک و حفظ محیط زیست ، قبوض کاغذی کارکرد تلفن ثابت، از مهر ماه ۹۸ دیگر چاپ و توزیع نمی‌شود.
آذری با اشاره به اهمیت پرداخت‌های غیرحضوری و تاثیر آن در کاهش تردد و آلایندگی محیط زیست و همچنین سرعت در پرداخت و تاکید بر استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های دولت الکترونیک خاطرنشان کرد: در راستای سیاست های شرکت مخابرات ایران و با توجه به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و حفاظت از محیط زیست ، مشترکان به دریافت اطلاعات قبض خود از روش‌های جایگزین استفاده و نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.
وی در ادامه گفت: تمام مشتریان تلفن ثابت می‌توانند برای اطلاع از مبلغ صورتحساب پایان دوره و به روز تلفن خود با سامانه ۲۰۰۰ تماس بگیرند و از همان طریق نیز بدهی خود را پرداخت کنند.
سرپرست منطقه سامانه های ۲۰۲۰ ، ۲۰۱۰ و خرابی تلفن ثابت ۲۰۱۱۷ و همچنین وب‌ سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir و شماره گیری کد ussd ستاره ۲۰۲۰ مربع ، را به عنوان درگاههای پرادخت غیرحضوری برشمرد و گفت: مخاطبان می‌توانند ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه‌ای، از همان طریق نسبت به پرداخت آن به صورت شبانه روزی اقدام نمایند.
وی افزود: سامانه غیر حضوری خدمات تلفن همراه اول نیز با شماره گیری ۹۹۹۰ از طریق تلفن همراه و ۰۹۱۲۹۹۹۰ از طریق تلفن ثابت امکان پذیر می باشد.
حسن آذری گفت: در راستای رفاه حال مشتریان عزیز و افزایش رضایتمندی آنها امکان مشاهده و دریافت ریز جزئیات قبوض تلفن ثابت و چاپ آن نیز فراهم شده است.
وی افزود: مشترکین تلفن ثابت در صورت نیاز به قبض یا مشاهده جزئیات آن از قبیل دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت و… می توانند با مراجعه به آدرس********www.tci.ir/bill/056 نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.
گفتنی است: مشترکین عزیز بجای ستاره در آدرس فوق ضروریست شماره تلفن مورد نظر را وارد نمایند.
آذری نصرآباد خود را خدمتگزار مردم دانست و گفت: در راستای شعار ارتباطی فراگیر و با توجه به سال جهش تولید و وجود تحریم ها، شرکت مخابرات توانسته است با حمایت از تولیدات داخلی تجهیزات مورد نیاز خود را از منابع داخلی تامین نماید.
شایان ذکر است : بخش عمده ای از صرفه جویی در هزینه های حذف قبض کاغذی در جهت توسعه زیر ساخت ها و فضای دیجیتال صرف شده است.
وی افزود: مخابرات منطقه با ارائه تمام خدمات ممکن، سعی در حفاظت از محیط زیست و همچنین کاهش تردد های غیر ضروری شهروندان و مشتریان جهت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس را دارد.
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن