‌پیام تبریک ریاست شورای اسلامی بخش دستگردان به مناسبت

‌پیام تبریک ریاست شورای اسلامی بخش دستگردان به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداریها و دهیاریها.
قربانی ریاست شورای اسلامی بخش دستگردان با صدور پیامی ۱۴ تیرماه روز شهرداریها ودهیاریهارا به شهردارپرتلاش و کارکنان و پرسنل شهرداری عشق آباد ودهیاران محترم بخش دستگردان تبریک گفت.متن این پیام بدین شرح است:

آبادانی امروز شهر عشق آباد ، وروستاهای سطح بخش وبطورکلی بخش دستگردان، مرهون زحمات و تلاشهای،تمامی مدیران ، شهردارمحترم و کارکنان شهرداری ودهیاران محترم است .
نشاط ،شادابی، پویایی و دمیدن روحیه امید به شهر و بخش افتخار بزرگی است که درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با درایت وهوشمندی مسئولین خدوم برعهده کارکنان شریف و سختکوش درشهرداریها ودهیاریهای سراسر کشور گذاشته شده است. هنگامی که به واسطه انجام خدمتی در شهروروستا لبخند رضایت رابرچهره همشهریان عزیزدر این بخش مشاهده می کنیم ، این افتخاری است که نسیب تما می مدیران، اجرای، شهردارمحترم ،پرسنل شهرداری وزحمتکشان روستا دهیاران عزیزوبزرگوارشده است ، چرا که بر این نکته وقوف کامل داریم که رضایتمندی مردم ، خشنودی پروردگار متعال را به دنبال دارد .
بی شک علی رغم تمام نقصها، کمبودها و مشکلات، آبادانی امروز شهروبخش مرهون زحمات، تلاشها و ایثارگریهای این عزیزان است.
قطعا دستیابی به شاخصه‌های یک شهر وبخش مطلوب ، مرهون حمایت، مشارکت و اراده جدی، تمامی مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی وهمراهی اهالی محترم این بخش دورافتاده ومحروم است . مجددضمن خسته نباشید این روز رابه همه این عزیزان تبریک می گویم .
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن