#جوابیه #پاسخ_رئیس_شورا #به_دبیر_نظام_صنفی_کشاورزی ✍ آقای محمود امینی رئیس شورای اسلامی شهر طبس و

#جوابیه
#پاسخ_رئیس_شورا
#به_دبیر_نظام_صنفی_کشاورزی

✍ آقای محمود امینی رئیس شورای اسلامی شهر طبس و نماینده استان خراسان جنوبی در شورای عالی استان‌ها در پاسخ به مطلب منتشر شده از سوی آقای بندگی دبیر اجرایی نظام صنفی کارهای کشاورزی شهرستان مبنی بر گلایه از عدم اعلام یکی از مشکلات کشاورزان در دیدار آقای امینی با وزیر نیرو؛ نوشت:

با سلام خدمت جناب بندگی عزیز و سپاس از پیگیری‌های مداوم شما در حوزه ی کشاورزی

مستحضر هستید که اجلاس شورای عالی استانها ماهانه برگزار می شود و در حاشیه ی هر اجلاس معمولا از مقامات کشوری حضور می یابند و نمایندگان استانها فرصت می یابند تا در باره ی مسائل ملی و استانشان صحبت کنند و یا مکاتباتشان را تقدیم کنند.

نکته ی اثرگذارتر اینکه هر کدام از وزرا که به جلسه ی شورای عالی استانها می آیند با معاونانشان می آیند و این بحثها را به نتیجه نزدیکتر می کند.

من قبل از هر اجلاس به محض اینکه با خبر می شوم که مهمان جلسه چه کسی است به مدیران دستگاه های مربوطه اطلاع می دهم و تقاضا می کنم که مطالب و مشکلاتشان را به من بدهند تا مطرح کنم.

در جلسات شورای استان هم که مدیران کل می آیند همین رویه را دنبال می کنم و همیشه در آن جلسات هم از مدیران کل می خواهم که از فرصت اجلاس شورای عالی استفاده کنند و مطالب استان را ارائه دهند تا مطرح نمایم.

در اجلاس هفته ی گذشته هم همین رویه را انجام دادم، در دو جلسه ی جداگانه ریاست دانشگاه آزاد و وزیر محترم نیرو مهمان جلسه بودند، مشکلات دانشگاه آزاد و آب و فاضلاب را که مدیرانش به من داده بودند مطرح کردم و مکتوب هم ارائه نمودم ولی در حوزه ی برق و آب منطقه ای مطلبی به من نرسید تا مطرح کنم.

با این وجود در باره ی مشکل برق برای پمپاژ ثانویه آب کشاورزی هر چند اثر کمتری از طرح حضوری دارد ولی مکاتبه خواهم کرد.

در هر حوزه ای بخصوص در کمک به رفع مشکل کشاورزان عزیز اگر بتوانم قدمی بردارم با کمال افتخار انجام وظیفه خواهم کرد.
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن