‍ #نماینده_در_عشق‌آباد #توجه_نصیرایی_به_صنایع #امور_سرمایه‌گذار_را_تسهیل_کنید حجت الاسلام مجید نصیرایی ظهر امروز از کارخانه

‍ #نماینده_در_عشق‌آباد
#توجه_نصیرایی_به_صنایع
#امور_سرمایه‌گذار_را_تسهیل_کنید

حجت الاسلام مجید نصیرایی ظهر امروز از کارخانه دیرگدازه‌های آتور در بخش دستگردان بازدید کرد و در جریان درددل‌های سرمایه‌گذار قرار گرفت.

✍ نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه ضمن قدردانی از حضور سرمایه‌گذار در بخش دستگردان گفت: ناشناخته ماندن تولیدات ارزشمند و مهم این صنعت در حقیقت جفای به منطقه است و باید رسانه‌ها برای تبلیغ به میدان بیایند و در راستای توسعه منطقه حمایت کنند.

گفتنی است؛ شرکت آرشیا آرتور تولید کننده خاک‌های دیرگداز که در نوع خود بعنوان اولین کشور است تاکنون ۳۰ نفر به طور مستقیم مشغول بکار کرده است که در صورت تامین اعتبار تا ۳۰ نفر دیگر نیز مشغول بکار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آرشیا آرتور گفت: طی ۱ دهه فعالیت در بخش دستگردان، برای اولین مرتبه است که یک مسئول عالیرتبه به کارخانه سری می‌زند و جویای مشکلات می‌شود که صمیمانه از آقای نصیرایی قدردانی می‌کنم.

آقای مهدی مرادی رئیس شورای اسلامی شهرستان طبس و مهندس شیردل بخشدار دستگردان و جمعی از مسئولان شهرستان در این بازدید حضور داشتند.

۹۹/۰۵/۰۵
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن