‍ ✍ سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: #برخی_مسئولین_شأن_انقلاب_را_رعایت_نمیکنند #گردشگری_نیازمند_چارچوب_است #بزرگترین_منکر_این_است_که_مردم_را_به_نظام_بدبین_کنیم ♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی،

‍ ✍ سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

#برخی_مسئولین_شأن_انقلاب_را_رعایت_نمیکنند
#گردشگری_نیازمند_چارچوب_است
#بزرگترین_منکر_این_است_که_مردم_را_به_نظام_بدبین_کنیم

♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی، نماینده مجلس شورای اسلامی صبح سه شنبه در جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف شهرستان طبس ضمن تبریک پنجم مرداد و گرامیداشت ائمه جمعه فقید این شهرستان، گفت :

امروز قوه قضاییه، انقلابی است و بنده نیز افتخار دارم که عضوی از مجلسِ قوی و انقلابی یازدهم هستم، به امید خدا دولت انقلابی هم بزودی شکل خواهد گرفت.

نماینده شهرستان های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان با انتقاد از عمل برخی مسئولین افزود: متأسفانه عمل برخی مسئولان هیچ سنخیتی با یک مسئول در نظام اسلامی ندارد و شأن انقلاب را رعایت نمی کنند، خیلی صریح و شفاف اعلام می کنیم که انقلاب و نظام به آسانی به دست نیامده که آقایان بتوانند اینگونه چوب حراج به آن بزنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جلسه با ستاد امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد: بزرگترین منکر این است که مردم را به نظام بدبین کنیم، وی با اشاره به وضع موجود در جوامع غربی گفت: بی توجهی به فرهنگ، اخلاق و ایمان در کنار توسعه اقتصادی و عمرانی، منجر به وضع موجود در جوامع غربی شده است. همه مسئولین باید به یاد داشته باشند که اگر مردم پای این انقلاب نمی ایستادند اکنون وضع بدتری نسبت به جوامع غربی داشتیم.

وکیل مردم در خانه ملت با تأکید بر اصل ولایت پذیری و لزوم توجه مسئولین به آن ادامه داد: بیش از نود درصد وصیت نامه شهدا مؤکد بر اطاعت از ولی فقیه است، اما ملاحظه می کنید که اکنون برخی مسئولین چقدر با این توصیه شهدا فاصله دارند، بعضی از آقایان آبروی اعتدال، امید و تدبیر را برده اند.

نماینده شهرستان های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان ضمن قدردانی از فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان تصریح کرد، خروج این ستاد از نظریه پردازی های صرف و شرکت در نشست های تشریفاتی بدون خروجی، قابل تقدیر است.

وی گفت: باید مسئله محوری و عمل گرایی در جلسات ستاد امر به معروف وجود داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم گسترش گردشگری در منطقه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان اظهار کرد : گردشگری نیازمند چارچوب است، و کمیسیون فرهنگی تصمیم جدی برای ساماندهی و نظارت در این حوزه را دارد.

۹۹/۰۵/۰۷

┏━━━━━━┓
@Nasiraei_ir
inastagram.com/nasiraei_ir
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن