‍ فرمانده سپاه طبس خبر داد: ️اهدای ۴۰ سری جهیزیه در

‍ فرمانده سپاه طبس خبر داد:

️اهدای ۴۰ سری جهیزیه در روز عید غدیر به نیازمندان

️سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی گفت : روز عید غدیر خم ،در قالب رزمایش کمک مومنانه ،مرحله دوم تعداد ۴۰ سری جهیزیه به نیازمندان اهدا خواهد شد .

️به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس ضمن تبریک ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار و ایام دهه ولایت در جمع خبرنگاران گفت : ۱۷ مرداد سالروز مجاهدت مردان و زنان حقیقت طلبی است که با هدف روایت حقیقت بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر افراشته اند.

️وی افزود : در طول انقلاب و این ۴۲ سال گذشته حوادث تلخ و شیرینی را تجربه کرده ایم و دشمن همیشه به دنبال دشمنی بوده و روز به روز بر دشمنی خود افزوده است . ولی ما علی رغم این مشکلات ، نظام دستاورد های مثال زدنی را برای ملت به ارمغان آورده ایت و این اقرار بر زبان دوست و دشمن ما جاری شده است‌.

️خبازی افزود : امروز با توجه به هجمه دشمن ،شبهات زیادی در ذهن برخی افراد شکل گرفته است که یکی از رسالت خبرنگاران بزرگ کردن دستاورد های این نظام است و این مسئله باعث خواهد شد بسیاری از توطئه های دشمن باطل شود.

️فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس خاطر نشان کرد : گفتمان سازی فرمایشات مقام معظم رهبر انقلاب توسط خبرنگاران یکی از رسالت های مهم آنان است که اگر این فرمایشات گفتمان سازی و در امور کشور جاری شود مشکلات ما حل خواهد شد.

️وی تاکید کرد : پیگیری مشکلات مردم توسط خبرنگاران از وظایف ذاتی یک خبزنگار است که باید این وظیفه را در کنار هزاران وظیفه دیگر بر دوش بکشند.

️خبازی عنوان داشت : پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری بر تعاون و احسان ،مرحله دوم و در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر ناشی از بیماری کرونا ستاد رزمایش کمک مومنانه با ریاست امام جمعه محترم تشکیل شد که این رزمایش در سه بازه زمانی برگزار خواهد شد.

️دبیر ستاد رزمایش کمک مومنانه (مرحله دوم) گفت : بازه زمانی اول این رزمایش دهه ولایت (عید قربان تا غدیر) ،بازه زمانی دوم این رزمایش دهه اول محرم و بازه زمانی سوم این رزمایش دهه آخر صفر خواهد بود .

️وی عنوان داشت : در سه بازه زمانی مرحله دوم رزمایش اقدامات متفاوتی انجام خواهد شد که بازه اول تهیه جهیزیه و بسته معیشتی بوده است،بازه دوم تهیه بسته های لوازم التحریر و طبخ غذا خواهد بود ودر بازه سوم برپایی موکب های اربعین خواهد بود .

️سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی یاد آور شد : در بازه زمانی اول این رزمایش اقدامات مختلفی از جمله تهیه ۴۰ سری جهیزیه به ارزش ۶ میلیارد ریال ، تهیه و توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی که هر بسته متناسب با تعدا افراد خانوار اقشار آسیب دیده بین ۲ تا ۳ میلیون ریال بوده است ، طبخ و توزیع ۲۵ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲میلیارد و ۵۰۰ ملیون ریال ،قربانی ۲۶۰ راس گوسفند،۶ راس گاو و ۶ نفر شتر به ارزش ۷میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ،توزیع ۶ تن مرغ بین نیازمندان و توزیع ۲ تن مرغ بین هیئات مذهبی جهت طبخ و توزیع در روز عید غدیر را داشته ایم.

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن