*ناقوس مرگ دسته جمعی از ۱۵ شهریور همزمان با بازگشایی

*ناقوس مرگ دسته جمعی از ۱۵ شهریور همزمان با بازگشایی مدارس*
با اعلام وزارت آموزش وپرورش مدارس از ۱۵ شهریور بازگشایی خواهد وآغاز سال تحصیلی رسما شروع می شود.

بعنوان پدر یکی از میلیون ها دانش آموز این کشور چند سوال از تصمیم گیرندگان این فاجعه ی عظیم و مصیبت عظما دارم.

۱️⃣ همه ی شما مسئولین بزرگوار بارها اعلام کرده و هشدار داده اید که اوج این بیماری در پاییز و در ادامه زمستان خواهد بود پس ” شما، ما و فرزندانمان را به مسلخ مرگ خواهید برد. “

حضور دانش آموز در مدرسه چه ۶ روز هفته و یا ۲ روز هفته هیچ تفاوتی ندارد و به همان میزان و شدت فرزندان مردم دچار ویروس مهلک کرونا خواهند شد و بدنبال آن کل خانواده ها.

۲️⃣وقتی برای برگزاری چند ساعت آزمون کنکور در کشور که تمامی شرکت کنندگان انسان‌های عاقل و بالغ بوده و تحت شدید ترین تدابیر بهداشتی و به اصطلاح خودتان” پروتکل ” برگزار نمودید چطور و چگونه می‌خواهید چند میلیون دانش آموز معصوم مقاطع تحصیلی را مجاب و ملزم به رعایت پروتکل و استفاده از دستکش و ماسک برای ساعت‌های متمادی حضور در مدرسه نمایید؟

۳️⃣مدارس الحمدولله چند سالی است که واریز مبلغ سرانه ی آن یا پرداخت نمی شود و یا اگر پرداخت شود تنها کفاف تهیه ی مایع دستشویی آن نیست. چگونه و با چه هزینه و اعتبار ی می‌توان برای حضور چند روز دانش آموز محیط مدرسه، کلاس‌ها و آبخوری و سرویس بهداشتی و… ضد عفونی نماید. با کدام پول و اعتبار؟

در شرایط فعلی و با توجه به تورم وگرانی موجود در کشور دیگر مردم حتی توان تهیه ی مایحتاج اولیه ی زندگی خود ندارند، چه برسد که بخواهند کمکی به مدارس نمایند تا مواد لازم ضد عفونی کننده را تهیه نمایند.

۴️⃣همه ی ما اطلاع داریم و وزارت بهداشت و درمان هم بارها بیان نموده است که نظام بهداشت و درمان کشور بیش از این توان “انسانی وتجهیزاتی ” برای مبارزه با این معضل (ویروس کرونا ) ندارد، چنانچه تعداد بیماران در هر شهر کشور دو برابر شود قطعا مراکز درمانی و بیمارستان‌های کشور جوابگو نبوده و اکثرا بیماران خواهند مرد!

پس بنشیند وهمفکری کرده و برای تصحیح این تصمیم عجولانه ی خود عاقلانه تر و با تدبیر بهتر نسبت به آغاز سال تحصیلی تصمیم گیری نمائید.

۵️⃣کشور ما بواسطه ی شرایط خاص اوایل انقلاب، اواخر فروردین‌۵۹ قریب به ۲ سال دانشگاه‌ها را تعطیل و به اصطلاح ” انقلاب فرهنگی ” در دانشگاه اقدام نمود.

ما به عنوان پدر حاضر هستیم بخاطر حفظ جان خود و فرزندانمان برای یک سال و یا بیشتر و تا رفع این بلای عظیم چنانچه نیاز باشد از فرستادن آنها به مدرسه خودداری نمائیم چون آنها جگر گوشه و پاره ی تن ما هستند و جسارتا آنها را از سر راه نیافتیم که با دستان خود آنها را به قربانگاه مرگ بفرستیم.

با احترام
پدر یکی از میلیون‌ها دانش آموز این کشور

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن