‍ ‍ ❇️الحاق ۸۲ هکتار به محدوده شهری طبس ◀️سجادی

‍ ‍ ❇️الحاق ۸۲ هکتار به محدوده شهری طبس

◀️سجادی معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهر سازی طبس از الحاق ۸۲ هکتار از اراضی دولتی واقع در ضلع شرقی اراضی مسکن مهر و فاز پنجاه هکتاری در شورای برنامه ریزی استان خبر داد .
وی در این خصوص افزود اراضی مورد نظر که با کسر مساحت حرایم تاسیسات موجود حدود ۶۵هکتار میباشد در جهت اختصاص به متقاضیان طرح اقدام ملی و با قید فوریت پس از یکسال کار کارشناسی و اخذ تاییدیه کمیته های مربوطه نهایتا با تدبیر شایسته استاندار محترم و پیگیری مدیر کل محترم راه و شهر سازی و پیگیریهای معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس و تاکیدات نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و نیز همراهی مسئولین محترم شهرستانی و استانی منجمله شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر  وارد محدوده شهری گردید . سجادی این اقدام را اقدامی بزرگ و ارزشمند در حوزه شهر سازی و در جهت تامین اراضی مسکونی عنوان کرد که متعاقب پیگیریهای یکسال اخیر نهایتا در اقدامی کم نظیر و در کوتاهترین زمان ممکن مورد تصویب قرار گرفت .
◀️سجادی همچنین از پیگیری مشابه در خصوص شهرهای عشق آباد و دیهوک خبر داد و عنوان کرد هم زمان درخواست ورود دویست هکتار زمین به محدوده شهری طبس برای تامین اراضی در بلند مدت ارائه گردیده که استعلامات اولیه ان در حال انجام است  .
وی تامین زیر ساختهای اراضی مورد نظر و فاز پنجاه هکتاری را حائز اهمیت ویژه خواند و ابراز امیدواری کرد با تدبیر استاندار محترم و همراهی ارگانهای خدمات رسان  و اخذ تدابیر لازم در جهت تامین زیر ساخت اراضی از قبیل آب ، برق ، گاز و غیره در کمترین زمان ممکن اقدام مقتضی  توسط ارگانهای مربوطه صورت پذیرد .
✍️روابط عمومی معاونت اداره کل و اداره راه و شهر سازی طبس

#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن