#نصیرایی_و_دغدغه_توسعه_زیرساختهای_درمان #دیدار_با_معاون_توسعه_وزیر_بهداشت ♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی با دکتر تقوی نژاد،

#نصیرایی_و_دغدغه_توسعه_زیرساختهای_درمان
#دیدار_با_معاون_توسعه_وزیر_بهداشت

♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی با دکتر تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم شهرستان های فردوس طبس سرایان بشرویه در مجلس شورای اسلامی که با همراهی مدیران شبکه بهداشت و درمان چهار شهرستان حوزه انتخابیه به دیدار معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی رفته بود؛ کمبودها و نیازهای بهداشت و درمان منطقه را مطرح و خواستار تخصیص اعتبارات برای طرح های توسعه بیمارستانی، احداث پایگاه های اورژانس و کلینیک های تخصصی مورد نیاز در شهرستانهای غرب استان خراسان جنوبی شد.

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم طبس فردوس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با تشریح وضعیت موجود پروژه های نیمه تمام حوزه انتخابیه، تکمیل عملیات بهسازی بلوک‌های زایمانی بیمارستان ‌شفا بشرویه، ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشرویه، کلینیک تخصصی بیمارستان سرایان، سالن اجتماعات و تصفیه‌خانه بیمارستان شهید دکتر چمران فردوس، تکمیل ساختمان و تجهیز مراکز جامع سلامت گلستان، کوثر و عشق‌آباد طبس و پایگاه بهداشتی مهرآفرین، و تجهیز مراکز حاد تنفسی کوثر، عشق‌آباد و دیهوک را از پروژه های نیمه تمام نیازمند تخصیص اعتبارات برشمرد و درخواست های جداگانه ای را برای تخصیص اعتبارات آن به دکتر تقوی نژاد ارایه داد.

لازم به ذکر است این پروژه ها از ۲۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به دلیل نبود اعتبارات مدتی است متوقف مانده است.

در این جلسه وکیل مردم در خانه ملت تصریح کرد، راه اندازی پایگاه های اورژانس ۱۱۵ روستای چاه طلب و دوست آباد سرایان و احداث مجتمع خوابگاهی و فضای آموزشی دانشکده پیراپزشکی فردوس، از پروژه های است که برای ارایه خدمات بهتر به مردم و دانشجویان باید عملیات اجرایی آن آغاز شود که بر تخصیص بودجه مناسب برای راه اندازی این پروژه ها تاکید کرد.

مجید نصیرایی افزود یکی از مشکلات جدی شهرستان های حوزه انتخابیه کمبود کادر درمان و نیروی انسانی است که موجب تحمیل هزینه های اضافه به بیمارستان ها و مراکز درمان و کاهش سطح ارایه خدمات به مردم شده است.

در همین راستا وی با درخواست‌های جداگانه تامین نیروی انسانی برای بیمارستان سید مصطفی خمینی طبس، مرکز خدمات سلامت عشق آباد و مرکز خدمات سلامت دیهوک را خواستار شد.

وی با توجه به صدور مجوز تاسیس دانشکده پرستاری طبس و ابلاغ چارت تفصیلی آن، عنوان داشت، برای توسعه هرچه بیشتر این دانشکده در خصوص برقراری ردیف مستقل اعتبارات به نام دانشکده پرستاری طبس اقدام شود.

شایان ذکر است که تمامی نیازها و مطالبات بیمارستانها و مراکز درمانی حوزه انتخابیه با تایید مدیران مراکز بهداشت و درمان ۴ شهرستان فردوس، طبس، سرایان و بشرویه به صورت مکتوب با امضای حجت الاسلام نصیرایی به عرض معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور رسید که دستورات لازم در برخی موارد اخذ گردید.

مسولین شبکه بهداشت و درمان، و روسای شورای شهر یا شهرستان، دکترامیرحسنخانی نماینده سابق و دکتر رضوی مسئول دفتر و برخی مشاوران نماینده در این جلسه حضور داشتند.

‍۹۹/۰۶/۲۳

☑️ @nasiraei_ir
Instagram.com/nasiraei_ir
#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن