افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران سبزوار با دستور رییس

افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران سبزوار با دستور رییس جمهور

حسن روحانی، رییس جمهور، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران شهر سبزوار را به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار در حاشیه بهره برداری از این طرح ورزشی گفت: ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران سبزوار در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع از سال ۱۳۸۴ آغاز شده بود.

مجید نصرالله زاده افزود: این ورزشگاه همچنین ۶۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده دارد که برای ساخت و تکمیل آن، تاکنون ۳۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: برای تکمیل این ورزشگاه از محل اعتبارات سفر دو سال گذشته رییس جمهوری به منطقه غرب خراسان، ۳۰ میلیارد تومان اختصاص یافته بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار اظهار داشت: در مرحله نخست این ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، زمین چمن مصنوعی، پیست تارتان، رختکن، نصب ۲ هزار و ۵۰۰ صندلی و سرویس های بهداشتی به بهره برداری رسید.

نصرالله زاده افزود: این ورزشگاه از طرح‌های مهم عمرانی و ورزشی نیمه تمام سبزوار بود که با بهره برداری از آن، بستر مناسبی برای توسعه ورزش این شهرستان فراهم شده است.

گفتنی ست؛ در مراسم افتتاح این ورزشگاه، مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشت.

اماکن ورزشی تحت نظارت اداره ورزش و جوانان سبزوار شامل ۶ سالن سرپوشیده، سه مجموعه ورزشی شهیدان مظهری، حقانی، سربداران و افزون بر ۶۰ باشگاه خصوصی در رشته های مختلف ورزشی است.

بیش از ۶ هزار ورزشکار در ۳۸ هیات ورزشی سبزوار سازماندهی شده اند که در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی فعالیت دارند.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
بزرگترین مجموعه خبری غرب خراسان
تلگرام:
@asrsabzevar
اینستاگرام:
https://bit.ly/Asinsta
وبسایت:
www.asrsabzevar.ir

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن