‍ #دیدار_با_دکتر_شریعتمداری #وزیر_تعاون_کار_و_رفاه_اجتماعی حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان

‍ #دیدار_با_دکتر_شریعتمداری
#وزیر_تعاون_کار_و_رفاه_اجتماعی

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه با هدف پیگیری رفع مشکلات مردم شهرستان‌های حوزه انتخابیه، با دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به جامعه کارگری به عنوان پر جمعیت ترین قشر شهرستان های حوزه انتخابیه، گفت به علت نبود یا ضعف مراکز درمانی، این قشر زحمت کش از کمترین مزایای قانونی درمان، برخوردار هستند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معدن، راه،صنایع تبدیلی، دامداری و کشاورزی را از بستر هایی برشمرد که شرکتهای وابسته به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می توانند با سرمایه گذاری در آن به اشتغال و توسعه اقتصادی حوزه انتخابیه کمک کنند.

عضو شورای عالی گردشگری، بر توجه ویژه به حوزه اشتغال، و حمایت از صنایع کوچک و نوپا مخصوصا حوزه گردشکری، در برابر آسیب های ناشی از کرونا تاکید کرد.

در این جلسه، ایجاد شعب مستقل تامین اجتماعی و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان های بشرویه و سرایان، ایجاد مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران ، تکمیل کادر درمان و کمبود نیروی انسانی، تکمیل تجهیزات درمانگاهها و ایجاد بستر مناسب برای بهره مندی بیمه شدگان تامین اجتماعی از خدمات حوزه درمان درخواست و دستورات لازم اخذ شد.

همچنین مقرر گردید، تیم کارشناسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی ظرفیت ها و امکانات و برنامه ریزی سرمایه گذاری و رفع مشکلات به شهرستانهای حوزه انتخابیه اعزام شوند.

۹۹/۰۷/۰۹

✅ @nasiraei_ir
Instagram.com/nasiraei_ir

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن