#به مدد الهی کرونا_را_شکست_می_دهیم #آستان_مبارک ✅ اطلاعیه آستان حضرت حسین بن موسی

#به مدد الهی کرونا_را_شکست_می_دهیم
#آستان_مبارک

✅ اطلاعیه آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس؛ میقات‌الرضا؛ بزرگترین قطب زیارتی و فرهنگی منطقه

ضمن تسلیت پیشاپیش به مناسبت رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام(ص) و فرزندان بزرگوارشان حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت امام رضا(ع) و آرزوی سلامتی برای تمامی هموطنان عزیز و ارادتمندان به ساحت مقدس اهل‌بیت (علیهم‌السلام )

با توجه به اعلام محدودیت های یک هفته ای کرونا از تاریخ ۱۹ لغایت ۹۹/۷/۲۵ در شهرهای با وضعیت قرمز استان، ضمن عذرخواهی از مشتاقان زیارت حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، موارد مشروحه ذیل #تا_اطلاع_ثانوی جهت استحضار اعلام می گردد؛

۱. حرم مطهر، صحن آستان مبارک و باغ رضوان #بسته_می‌باشد.

۲. نماز جماعت و برنامه‌های فرهنگی مذهبی #برگزار_نمی‌گردد و اذان و قرائت زیارات و ادعیه از طریق بلندگوهای آستان مبارک پخش خواهد شد.

۳. خیرین گرامی می توانند نذورات و وجوهات اهدایی خود را به شماره کارت
۶۰۳۷-۹۹۷۵-۹۹۰۹-۸۵۷۲
به نام آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) # واریز_نمایند.

۴. تدفین اموات در آستان مبارک #بلامانع_است و مراسم تشییع از طریق ورودی باب الغدیر با هماهنگی قبلی قابل انجام بوده و برگزاری هرگونه مراسم ترحیم بر سر قبور اموات در آستان مبارک و باغ رضوان #ممنوع_می‌باشد.

۵. زائرسرای حضرت از پذیرش زائر جهت اسکان معذور است.

۶. سالن مطالعه #کتابخانه_های_حضرت_حسین_بن_موسی_الکاظم(ع) طبس و #حضرت_امام_رضا(ع) روستای محمدآباد تعطیل بوده و بخش های امانت کتاب و نرم افزار دایر خواهد بود.

ان شاالله با توکل به خداوند متعال، توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و دقت نظر در رعایت اصول بهداشتی، ملت شریف ایران به سلامت و عافیت نائل گردند و در آینده نزدیک خادمان بارگاه منور حضرت حسین بن موسی الکاظم(علیه السلام) پذیرا و خدمتگزار زائران و مجاوران حضرتش باشند.

❇️ روابط عمومی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن