إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ خبر شهادت اولین شهید مدافع سلامت

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر شهادت اولین شهید مدافع سلامت شهرستان طبس ، مردی خوش قلب و فداکار بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان طبس ” #شهید_کاظم_احمدی ” که در راه خدمت به مردم شریف و در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی مردم شهید پرور بخش دستگردان گردید، این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که با خدا هم عهد شده‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.
بی شک از دست دادن این عزیزان که با تخصص خود می توانند جان بسیاری از انسانها را نجات دهند بسیار باعث تاثر و تاسف است و جامعه و مردم از بودن آنها و از خدمات ارزشمندشان محروم خواهند شد.
ولی گلایه ما از کسانی می باشد که موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند، بدون توجه به فاصله گذاری های فیزیکی و بدون ماسک در خیابانها و در مجالس حضور پیدا می کنند و این یعنی خودخواهی، که تاوان این بی احتیاطی ها و این خودخواهی ها را می بایست عزیزان این افراد و در نهایت همه مردم استان و کارد بهداشت و درمان بدهند.
امیدوارم که با رعایت موارد بهداشتی توسط مردم و جدی گرفتن این ویروس دیگر شاهد از دست دادن هیچ عزیزی به خصوص همکاران حوزه سلامت استان نباشیم.
ما با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این عزیز سفر کرده را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ پرستاری استان خراسان جنوبی ، همکاران وی در بیمارستان امام خمینی(ره) طبس ، مردم شریف شهر عشق آباد و بخش دستگردان تمامی کارکنان حوزه سلامت، تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

از طرف بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ۲ مالک اشتر بخش دستگردان و پایگاه های مقاومت بسیج تابعه بخش دستگردان

عشق آبادخبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:mohammadreza
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن