متاسفانه یک نفر دیگر از همشهریان عشق آباد امروز در

متاسفانه یک نفر دیگر از همشهریان عشق آباد امروز در اثر ابتلا به بیماری منحوس کرونا در بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی طبس دار فانی را وداع گفت.

تا کی باید این شرایط سخت و طاقت فرسا را تحمل کنیم. دلتنگ دیدن عزیزان هستیم اما چه بهتر که همه رعایت کنیم تا شاید زودتر این ویروس خطرناک شرش از سر مردم کم شود و مردم روزهای عادی زندگی شان را بار دیگر ببینند. روزگاری که دیگر ترس، دلهره و اضطراب چاشنی آن نباشد و مردم صله رحم را مانند گذشته به جا آورند.

اما یادمان نرود این روزها که دلهره و اضطراب از پس ویروس کرونا میهمان ناخوانده زندگی مان شده و در خانه مانده ایم که زنجیره این بیماری قطع شود، کادر درمانی و قهرمانان حوزه سلامت در دل این بیماری سنگربانی می کنند و با کسانی برخورد دارند که هر لحظه ممکن است در اثر این ارتباط، جانشان به خطر بیفتد. کما اینکه دو روز پیش خبر شهادت #کاظم_احمدی همه ما را متاثر کرد.

پس تنها کاری که این روزها ما می توانیم انجام دهیم که نه جان خودمان را به خطر بیندازیم و نه باعث از دست دادن این جان برکفان باشیم، این است که در خانه بمانیم و تنها برای کارهای ضروری از خانه خارج شده و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی هرچه زودتر به این روزگار دلتنگی پایان دهیم.

خدایا به امید خودت
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن