تامین برخی از تجهیزات بخش ICU بیمارستان شهید سید

تامین برخی از تجهیزات بخش ICU بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی طبس

ریاست شبکه بهداشت و درمان شهر‌ستان طبس از تامین برخی از تجهیزات بخش ICU بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی طبس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس؛ فروزان فر ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس گفت : با پیگیری‌های انجام شده تجهیزات پزشکی مورد نیاز جهت افزایش تعداد تخت های بخش ICU بیمارستان شهید مصطفی خمینی که با توجه به افزایش تعداد بیماران بستری نیازمند تخت ICU و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تعدادی از این تجهیزات به بخش ICU بیمارستان اختصاص یافت.

ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس ارزش تقریبی این تجهیزات را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که برای این تجهیزات پزشکی هزینه شده است.

فروزان فر تجهیزاتی که به بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی طبس اختصاص یافته است را شامل موارد زیر عنوان کرد : تخت ویژه icu، مانیتور، تشک مواج، تب سنج لیزری، ونتیلاتور و …..

وی با اشاره به اینکه در حال پیگیری راه اندازی و تجهیز بخش غربالگری است گفت : این بخش جهت ایجاد اورژانس تنفسی و افزایش تخت های بستری کرونا با توجه به افزایش تعداد بستری روزانه در بیمارستان هستیم.

فروزان فر در ادامه افزود : از مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان طبس در خواست داریم که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای قطع زنجیره ی ویروس منحوس کرونا به کادر درمان و مدافعان سلامت کمک کنند.

وی همچنین از مردم دار المؤمنین طبس خواست : برای کادر بهداشتی و درمانی شهرستان طبس دعا کنند.

وی در پایان گفت : از امام جمعه محترم، نماینده مردم طبس فردوس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه، ناحیه مقاومت بسیج و سپاه سرافراز شهرستان و دکتر شهامی و دیگر مسئولین و نهادها که ما را در شبکه بهداشت و درمان در کنترل و درمان بیماری کرونا در شهرستان حمایت و همراهی می کنند کمال تقدیر و تشکر را داریم.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن