شهید عباس شرفی در آخرین ماه از فصل زمستان

شهید عباس شرفی

در آخرین ماه از فصل زمستان ۱۳۴۷ در کوهستان های خراوان به دنیا آمد عشق وعلاقه به اهل بیت علیهم السلام خاصه باب الحوائج آقا ابوالفضل العباس علیه السلام نامش را عباس گذاشتند. در کوهستان های خراوان و بیابانهای اطراف روستای ملوند در دامان طبیعت رشد نمو کرد.

اولین فرزند پسر خانواده از همان ابتدای کودکی شرایط سخت زندگی دامداری و بیابانی را همراه پدر و مادر در کوهستان های محل تولد تجربه کرد

به دلیل کمک رسانی و خدمت به پدر و مادر که در جهت تأمین معیشت خانوادگی خود به امور دامداری مشغول بودند،از علم و دانـش در سنگر مدرسه بهره مند نشد .

ولی بعد از آن که خـانواده زحمتکش عباس توانستند کلبه ای محقر در روستای ملوند برای خود مهیا کنند با توجه به احساس نیاز خود به خواندن و نوشتن در کلاس های نهضت سوادآموزی شرکت و مراحل مقدماتی و تکمیلی را با موفقیت سپری کرد. 

عشق و علاقه او به قرآن نیز باعث گردید تا در کنار کار پرمشغله دامداری به فراگیری #قرآن مشغول شود.

مردم روستا عباس را نوجوانی #ساده‌وصادق ، #پاک‌وبی‌آلایش ، #بی‌ریاوبی‌تکبر معرفی می کنند و معتقدند که در هر جا کار عام المنفعه و خیری در روستا پیش می آمد او پیشقدم و حضوری فعال داشت.

هیئت جوانان بیت الشهدا عشق آباد

عباس  باشکل گیری بسیج در روستای ملوند به عضویت #پایگاه‌امام‌حسن‌مجتبی‌(ع) درآمد و فعالیت خود را با حضور در کلاس های آموزش نظامی و عقیدتی و برنامه های گشت و نگهبانی آغاز کرد.

شهید‌شرفی در مورخه ۱۳۶۵/۹/۸ برای اولین بار برای یک دوره چهار ماهه به سمت جبهه های نبرد حق علیه باطل حرکت کرد.

 پس از حضور چند ماهه در جبهه به عنوان #کمک‌آرپی‌جی‌زن در عملیات #کربلای۱۰ در منطقه ی عمومی ماووت عراق که با #رمزمبارک‌یاصاحب‌الزمان(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) ادرکنی شروع شد شرکت و در تاریخ ۶۶/۲/۳ به #شهادت رسید.

 پیکر پاکش پس از تشییع در شهرستان طبس در روستای ملوند به خاک سپرده شد.

روحش شاد و یادش گرامی باد…

#یادشان_باصلـوات
#شهیـدعباس‌شرفی
#بیت‌الشهدا
#پنج‌شنبه‌ویادشهدا

هیئت جوانان بیت الشهدا عشق آباد
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن