ماجراجویی عامل تخریب شیشه ۱۰ خودروی سبک و سنگین

ماجراجویی عامل تخریب شیشه ۱۰ خودروی سبک و سنگین در” طبس”

⭕️ ۲ نوجوان که با هدف ماجراجویی طی ۴ شب گذشته اقدام به تخریب شیشه ۷ خودروی سنگین و ۳ خودروی سواری در شهرستان طبس شده بودند؛ توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

⭕️ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمود علی پور” فرمانده انتظامی شهرستان طبس در تشریح این خبر گفت: طی ۴ شب گذشته، گزارشاتی در خصوص ایجاد خسارت و شکسته شدن شیشه چند خودروی سنگین و سواری پارک شده در محدوده های خلوت شهرستان طبس به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله تیمی ازمجرب ترین مأموران پلیس آگاهی، موضوع را به صورت ویژه پیگیری کردند.

⭕️ وی افزود: مأموران پس ازبررسی محل های تخریب و ایجاد خسارت به شیشه های خودروها، تحقیقاتی در این خصوص انجام دادند که با بررسی های فنی مشخص شد ۲ نوجوان در تاریکی شب با دوچرخه در محل های خلوت شهر طبس شیشه های ۷ تریلی و کامیون و همچنین ۳ خودروی سواری پارک شده را شکسته و از محل متواری شده اند.

⭕️ فرمانده انتظامی شهرستان طبس ادامه داد: مأموران در تکمیل تحقیقات پلیسی، هویت هر ۲ متهم را مشخص و مخفیگاه آنان را شناسایی کردند که با هماهنگی مقام قضائی متهمان در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

⭕️ سرهنگ علی پور اضافه کرد: تحقیقات لازم پیرامون موضوع از متهمان انجام شد که ابتدا متهمان منکر هرگونه تخریب شده ولی پس از ارائه مستندات، شواهد و قرائن لب به اقرار گشودند و به تخریب و شکستن شیشه ۱۰ خودرو اعتراف و علت و انگیزه خود را ماجراجویی بیان کردند.

⭕️ فرمانده انتظامی شهرستان طبس با اشاره به معرفی متهمان به دستگاه قضائی و تشدید برخوردهای پلیس با هر گونه هنجارشکنی و ایجاد بی نظمی برای شهروندان، از مردم خواست در صورت روًیت این گونه رفتارهای هنجارشکن، مشخصات افراد خاطی را به خاطر سپرده و موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ برای بررسی به پلیس اعلام کنند.

‌ #خدمت_بی_منت_پلیس
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن