نوجوانان اسیر در دو جبهه نظامی و فرهنگی شیخ مهدی

نوجوانان اسیر در دو جبهه نظامی و فرهنگی

شیخ مهدی یزدانیان

✅ امام خمینی فرمودند جنگ برای ما نعمت بود. یا به تعبیر استادقرائتی دانشگاه جنگ ، نوجوان سیزده ساله را به عارف هشتادساله تبدیل نمود. سیزده ساله های شهید و اسیر ،، حسین فهمیده ، بهنام محمدی ، مهدی طحانیان ، رحیمی و…..

✅ خبرنگار زن هندی که قصد مصاحبه با نوجوانان اسیر ایرانی و در بند صدام را دارد ، با ممانعت آنها روبرو میشود. چرا؟ چون حجاب ندارد و بعد پوشیدن حجاب مصاحبه انجام میشود. و در پایان یکی از اسرای نوجوان این شعر را خطاب به خبرنگار زن هندی می خواند
ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است
ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است

✅ تقریبا از اوائل دهه هفتاد که دشمن از شکست ایران درمیدان نظامی مایوس شده بود ، با تغییر تاکتیک به جنگ نرم رو آورد. همانیکه مقام معظم رهبری سالها درباره آن هشدار داده و به تهاجم فرهنگی یاد نمودند. اما همزمان با این هشدارهای مشفقانه رهبری ، دولتیان و مجلسان در فکر توسعه سیاسی و فرهنگی بودن و درهای بیشتری را برای حملات فرهنگی باز نمودند. آن شد که نباید میشد. ۶۰ درصد از پهنای باند اینترنت کشور ، صرف تلگرام و اینستاگرام می شود.

✅ آنچه مرا وادار به نگارش این نوشتار و هشدار نمود ، وضعیف تاسف بار و مبتذل فضای مجازی خاصه اینستاگرام است.
امروز دختران و پسران زیادی در آرزوی کسب شهرت ، اقدام به تاسیس شبکه های مبتذل پورن می نمایند.
یکی از کانالهای تلگرامی انقلابی ، چندی پیش گفتگوی یک خانم بلاگر با نوجوانی شانزده ساله را که در اینستاگرام اتفاق افتاده بود پخش کرد. از سیاق گفتگو مشخص شد که این خانم در زمینه پورنوگرافی فعالیت میکند و مخاطبانش هم نوجوانان هستند.
این خانم که لحظه ای با وجدان خود درگیر شد و نوجوان را جای فرزند نداشته خود فرض کرد عین این جمله را چندین بار تکرار کرد.
به جمهوری اسلامی حق میدهم مرا به عنوان مفسد فی الارض اعدام کند.

✍تجویز راهبردی

انقلاب اسلامی به تمام معنا یک انقلاب فرهنگی بوده و است و خواهد بود. مرکز و پایگاه تحول فرهنگی مساجد است. امام خمینی فرمودن مسجد سنگر است ، سنگرها را پر کنید. ما برای حفظ و حراست و ترویج انقلاب باید مساجد را دریابیم و مساجد کانون اصلی تمام برنامه های فرهنگی خصوصا در جذب جوانان باشد
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن