ادامه در خبر بالا ۲تصادف ظرف یک هفته  فرمانده پلیس راه

ادامه در خبر بالا
۲تصادف ظرف یک هفته 

فرمانده پلیس راه بردسکن گفت: ظرف یک هفته  متاسفانه دو فقره تصادف منجر به فوت در محور ترانزیتی بردسکن به انابد و درونه به وقوع پیوسته است. سرهنگ محمد چرمگی به وضعیت اسفبار محور بردسکن به انابد و طبس اشاره کرد و گفت: متاسفانه این جاده  مشخصات یک راه روستایی را دارد در صورتی که امروزه این جاده به یک محور ترانزیتی تبدیل شده است و هر از گاهی شاهد تصادفاتی در این محور کم عرض و فاقد شانه خاکی  هستیم.  وی تصریح کرد: به هیچ عنوان زیرساخت های این جاده و دیگر راه های بردسکن  با این همه حجم تردد  هم خوانی ندارد  و نیاز است این محورها دوبانده شود. چرمگی  بیان کرد: متاسفانه ۳۰ درصد تصادفات  در جاده بردسکن به انابد و طبس  اتفاق می افتد و ۴۵ کیلومتر  محور بردسکن به انابد  و درونه با توجه به تردد  روستاییان و عشایر منطقه به یک محور حادثه خیز تبدیل شده و  مرگ در کمین  رانندگان این مسیر است. وی  گفت :با توجه به این که  روستاهای ابراهیم آباد،  باب الحکم و مظفرآباد و تقاطع روستاهای حطیطه، اسلام آباد ، زمان آباد، برجک، برناباد و کاسف در این محور قرار گرفته است می طلبد  درخصوص تقویت سیستم روشنایی این نقاط  اقدام شود و از طرف دیگر  تا زمانی که این محور دوبانده نشود همچنان باید شاهد قربانی هموطنان عزیزمان باشیم.  فرمانده پلیس راه بردسکن اظهار کر

د: جاده بردسکن به طبس مشخصات یک جاده فرعی روستایی را دارد و از زمانی که این جاده احداث شده است که حداقل به بیش از ۳۰ سال قبل برمی گردد  به جز لکه گیری و آسفالت بخشی از آن، کار دیگری صورت نگرفته است درصورتی که  باید این محور دوبانده شود. وی گفت: بحث دوبانده کردن محور بردسکن تا انابد جزو مصوبات دولت نهم بوده که با گذشت چندین سال از این مصوبه حتی یک  کیلومتر  آن اجرا نشده است.

محور بردسکن به انابد و درونه یکی از محورهای حادثه خیز و پرتردد شهرستان است

 فرماندار بردسکن گفت: محور بردسکن به انابد و درونه یکی از محورهای حادثه خیز و پرتردد شهرستان است. مجتبی شاکری تصریح کرد: یکی از مطالبات جدی مردم تعریض و دوبانده کردن این محور مهم و حیاتی است و با توجه به این که این محور ترانزیتی شاهد تردد روزانه صدها وسیله نقلیه سبک و سنگین است ضرورت دارد درخصوص تعریض و دوبانده کردن این محور اقدام شود. 

فرماندار بردسکن گفت: در نشستی که با حجت الاسلام نیک بین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل راه و شهرسازی در مرکز استان برگزار شد یکی از درخواست های ما تعیین تکلیف وضعیت این محور بود که درحقیقت یک جاده کم عرض و فاقد شانه خاکی است و هر از گاهی شاهد تصادفاتی در این محور هستیم. شاکری افزود: مقرر شد با مشارکت معادن منطقه و شهرداری و کمک های اداره کل راه و شهرسازی و با استفاده از ماشین آلات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و معادن درخصوص تعریض این محور اقدام شود که این مهم یکی از برنامه های  دارای اولویت شهرستان در سال آینده است. فرماندار بردسکن  افزود:پروژه دوبانده شدن محور شادمهر تا انابد دارای کد ملی و اعتبار است که در فازهای مختلف به پیمانکاران واگذار و اجرا می شود. وی از اجرای باند دوم محور بردسکن تا شفیع آباد خبر داد و گفت: مناقصه این پروژه اجرا و به زودی به پیمانکار واگذار می شود.
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن