‍ شهرداری عشق آباد ارتقاء یافت ✅بنا به گزارش واحد روابط

‍ شهرداری عشق آباد ارتقاء یافت

✅بنا به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری عشق آباد : بالاخره پس از پیگیریهای زیاد و بنا به درخواست شهرداری عشق آباد بعد از بررسی عملکرد سه ساله گذشته تفریغ بودجه شهرداری درجه شهرداری عشق آباد از ۳ به ۴ ارتقاء پیدا کرد .
❇️ البته این امر مرهون تلاشهای مسئولین کلیه واحدهای شهرداری و ارتقاء همه جانبه شهر در ابعاد مختلف و از همه مهمتر همکاری و تلاشهای تنگاتنگ اعضای محترم شورای اسلامی شهر عشق آباد با شهرداری بوده است .

❇️لذا در همین راستا مهندس ملکی ((شهردار عشق آباد)) ضمن اظهار مسرت از این موضوع از پیگیریهای نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ((حضرت حجه الاسلام و المسلمین نصیرائی )) و همچنین مساعدتهای استانداری محترم خراسان جنوبی بخصوص حوزه معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران کل دفتر فنی و دفتر امور شهری و شوراهای آن معاونت  که در این خصوص معمول داشته ، تقدیر و تشکر نمود.

❇️همچنین در همین راستا از تک تک اعضای محترم شورای اسلامی شهر عشق آباد و مسئولین دوایر شهرداری که نقش بسیار مهمی در این امر داشته اند ، تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد که انشاءالله با ادامه این روند شاهد رشد و پیشرفت همه جانبه شهر عشق آباد در همه ابعاد باشیم و انشاءالله با لطف و یاری خداوند بزرگ بتوانیم به شهروندان فهیم و قدرشناس شهر عشق آباد خدمت ارائه نمائیم
✍ روابط عمومی شهرداری عشق آباد
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن