‍ #نماینده_در_طبس #بررسی_مطالبات_بخش_دستگردان #مطالبه_ارتقاء_دستگردان_به_شهرستان ♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی عصر امروز با حجت

‍ #نماینده_در_طبس
#بررسی_مطالبات_بخش_دستگردان
#مطالبه_ارتقاء_دستگردان_به_شهرستان

♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی عصر امروز با حجت الاسلام تیجانی امام جمعه عشق‌آباد و اعضای شوراهای اسلامی شهر و بخش دستگردان و جمعی از معتمدین دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در این جمع از مردم بخش دستگردان بعنوان انسان‌هایی توانمند، متعهد، خوشفکر و انقلابی یاد کرد و گفت: برای تعالی منطقه همه باید در کنار هم باشیم و بخش‌های دستگردان و دیهوک را بال‌های شهرستان طبس بدانیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان طبس با پتانسیل‌های قوی و ذخایر ارزشمند مستعد تعالی در حد یک استان مستقل است و همه ما باید برای تامین زیرساخت‌های توسعه، تلاش و پیگیری کنیم و ارتقاء بخش‌های شهرستان را با نگاهی مثبت و آینده‌نگر پیگیری کنیم.

حجت الاسلام نصیرایی به کاهش فاصله مردم و مسئولان تاکید و خاطرنشان کرد: در اینکه کمبودهایی در استان خراسان جنوبی است ماهم گلایه داریم و به مسئولان گفته‌ایم اما بجای آنکه دیگران را مقصر عقب ماندگی بدانیم، ابتدا به اعمال خود برگردیم و بررسی کنیم و اصلا این روش دنبال این استان و آن استان رفتن را قبول ندارم و نباید ما منت دیگران را بکشیم و بهتر است بجای این حواشی، استفاده از توانمندی‌های بومی و تقویت همبستگی را در دستور کار جدی قرار دهیم.

عضو شورای معادن استان خراسان جنوبی گفت: یکی از راه‌های خدمت بهتر به مردم پرتلاش و نجیب، ارتقای بخش دستگردان به شهرستان است و باید همه ظرفیت‌های منطقه و منابع انسانی و نمایندگان سابق از جمله آقایان عابدی، عبدالله‌زاده و امیرحسنخانی را پای کار بیاوریم و نخبگان از جمله آقای یزدانیان نیز کمک کنند و به نام هرکسی تمام شود اما مهم تحقق این مطالبه بحق مردمی است و دست همه را به مهر می‌فشاریم.

حجت الاسلام نصیرایی ضمن گلایه از عدم پیگیری مطالبات و کمبود تلاش برای رفع مشکلات مردمی در بخش دستگردان، افزود: در سفرهای گذشته نماینده به منطقه برخی معادن و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بررسی شد و هماهنگی‌هایی با مسئولان بالادستی صورت گرفت اما متاسفانه بعد از چند ماه هنوز کسی پیگیری نکرده و حتی گزارشی از اقدامات انجام شده هم ارائه نکرده‌اند و این را باید رسانه‌ها و اعضای شوراهای اسلامی شهر و بخش مطالبه کنند زیرا نمانیده مردم در مجلس وظیفه کار اجرایی ندارد و با توجه به وسعت بسیار حوزه انتخابیه توان پیگیری تمام امور به طور جزیی نیست و این وظیفه مسئولان و شوراهای اسلامی را چند برابر می‌کند.

وکیل مردم در خانه ملت ارتقاء بخش‌های دستگردان و دیهوک را محور توسعه شهرستان طبس دانست و گفت: هر حرکتی باید عالمانه و قانون‌مدار انجام شود و اگر برای بیان مطالبات و پیگیری خواسته‌های مردم، اقدام غیرقانونی و تجمع و هیاهوسالاری صورت گیرد، اولین کسی که عقب بنشیند و دست از پیگیری بکشد بنده خواهم بود و تاکید می کنم هر خواسته‌ای از مراجع ذیصلاح و کارشناسی و به روشهای کاملا قانونی مستلزم انجام است.

در این جلسه آقای مرادی رئیس شورای اسلامی شهرستان و مشاور نماینده؛ آقای حقانی مسئول ستاد نمازجمعه طبس و روسای دفاتر نماینده در تهران و طبس حضور داشتند.

✍ روابط عمومی و رسانه دفتر طبس نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

۹۹/۱۱/۰۹

✅ @nasiraei_ir
Instagram.com/nasiraei_ir
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن