‍ پیام تبریک شهردار عشق آباد به مناسبت آغاز ایام

‍ پیام تبریک شهردار عشق آباد به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر

به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری عشق آباد :  در آستانه سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، محمود ملکی ((شهردار عشق آباد)) پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

 
بسم الله الرحمن الرحیم

جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) و آغاز چهل و سومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی فرصتی است تا سالها عزت و سرافرازی ملت شریف ایران را به همه آنهایی که در مسیر اعتلای نام این مرز و بوم تاریخ‌ساز شده‌اند و به همه شما شهروندان صبور و مقاوم شهر عشق آباد ، تبریک و تهنیت عرض نمایم.

امروز کشور عزیزمان ایران به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های بلند پیشرفت و تعالی را فتح کرده و انقلاب‌ اسلامی سرچشمه تحول و تعالی در منطقه گردیده و به الگویی موفق برای ملتهای آزاده در مسیر آزادی‌خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است.

 ایام دهه فجر ، عزیز و فرخنده ، فرصتی بزرگ است ، که بدانیم همه ما مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.  خدای تعالی را سپاس که به برکت نفس قدسی حضرت روح الله و ایثار و فداکاری شهیدان والا مقام، عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ بهمن چکید و بهمن خونین را همچون رودی خروشان از ایثار در ایران عزیز روان و واژه های جهاد و شهادت را از اوج اندیشه به ژرفای دل جاری ساخت.

دهه فجر آغاز دورانی است که نور بر ظلمت غلبه کرد و بر همگان یادآور شد که می‌توان با سلاح ایمان به چنگ کفر رفت و خون را بر شمشیر پیروز کرد؛ همان‌گونه که قیام کربلا این اصل را پایه گذارد و آموزه‌ای برای شیعیان و حق‌طلبان عالم شد به‌حق دهه فجر یادآور مجاهدت‌هایی است که امام عظیم‌الشان، خمینی کبیر، صورت داد تا ملتی طعم خوش حریت و استقلال را بچشد و آنچه را شایسته و بایسته‌اش است، به دست آورد. این است دلیل بیان روشن رهبر معظم انقلاب که فرمود: این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته‌شده نیست.

 اینجانب نیز به نوعه خود آغاز سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به تمامی شهروندان فهیم و عزیز شهر عشق آباد ، همکاران تلاشگر و خدوم شهرداریهای کشور ، اعضاء شورای اسلامی شهر علی الخصوص همکارانم در شهرداری عشق آباد  تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت ،سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیورخواستارم.

شهرداری عشق آباد در بیش از چهار دهه از گذشت انقلاب توفیق خدمتی صادقانه و اجرای پروژه‌های عمرانی بیشماری در راستای فراهم آوردن رفاه شهروندان و آبادانی این شهر و دیار داشته و امیدواریم در سال‌هایی که پیش رو داریم خدمتگزارانی دلسوز و متعهد برای مردم شهر عشق آباد باشیم.

ارادتمند شما :

محمود  ملکی
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن