‍ وزیر راه و شهرسازی: افزایش چهار برابری بودجه راههای

‍ وزیر راه و شهرسازی:
افزایش چهار برابری بودجه راههای استان خراسان جنوبی

وزیر راه و شهرسازی از افزایش چهار برابری بودجه راههای استان خراسان جنوبی خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان جنوبی؛مهندس اسلامی با اعلام این خبر در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۵۴کیلومتر باند دوم استان خاطرنشان کرد: بودجه راههای استان در راستای توسعه زیرساخت ها در سه سال گذشته، چهار برابر افزایش یافته است.
وی ادامه داد: بودجه راه های خراسان جنوبی را از ۱۳۰ میلیارد تومان، به ۵۴۰ میلیارد تومان در سال آینده خواهیم رساند .
به گفته وی؛ از مجموع ۴۵۰ کیلومتر بزرگراهی که در ایام دهه فجر در کشور افتتاح شده ۲۰ درصد در خراسان جنوبی بوده است و‌ به همین میزان پروژه جدید شروع می کنیم که سهم بسیار ممتازی برای این منطقه می باشد.
وزیر راه و شهرسازی متذکر شد: با سیاستی که به منظور جبران عقب ماندگی های مرزی در وزارتخانه اتخاذ شده ، کشور در دو محور محرومیت زدایی و توسعه و پیشرفت متوازن تبدیل به کارگاه شده است.
اسلامی ، ضرورت راه سازی در داخل افغانستان را از جمله تصمیماتی عنوان کرد که در همین دولت اجرایی شده و گفت: بیش از ۷۵ درصد پیشرفت آن در ۲ سال اخیر صورت گرفته است.
وی با تأکید بر این که توسعه حمل و نقل، موتور محرکه اقتصاد است، اظهار داشت: طول بزرگراه های کشور از ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر به ۲۰ هزار کیلومتر تا پایان دولت خواهد رسید که نشان از یک باور و اعتقاد و یک وعده صادق است.

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان جنوبی
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن