‍ پیام قدردانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس از

‍ پیام قدردانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس از حضور مردم طبس در رژه خودرویی ۲۲ بهمن

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ نُریدُ اَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْاَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ اَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثین (سوره قصص / آیه ۵)

️حضور مقتدرانه و پرشکوه آحاد مردم شریف و ولایت مدار شهرستان طبس در رژه خودرویی غرور آفرین و عزت بخش یوم الله ۲۲بهمن ماه، بار دیگر نشان داد که این امت آزادی خواه و استقلال طلب همواره با ایستادگی و مقاومت سلحشورانه خویش تا پای جان به آرمان‌ها و فضایل ناب انقلاب اسلامی پایبند بوده و نه تنها گذشت ایام موجب شکاف میان نسل‌های مختلف نگشته بلکه ارزش‌های والای ولایت، روح و جان گذشتگان و آیندگان را مسخّر افکار آسمانی پیر و مراد جماران و سید خراسانی نموده است.

️نقض عهد پی در پی و خروج یک‌جانبه و مستکبرانه از معاهدات بین‌المللی از جمله توافقنامه برجام، گواه مستدل و منطقی بر چرایی بی‌اعتمادی مطلق به آمریکای جهان‌خوار و هم‌پیمانان اروپایی آن بوده و اقدام ننگین رئیس جمهور سابق پست وننگین ایالات متحده در ترور ناجوانمردانه سرداران بزرگ جبهه مقاومت را اثبات‌کننده تروریست دولتی بودن هیأت حاکمه‌ ام‌الفساد قرن، آمریکا می دانیم.

️این شکوه حضور آن هم در شرایطی که سایه ویروس منحوس کرونا بر مردم جهان سایه افکنده با فاصله گذاری اجتماعی و با خوردرو که پر خروش‌تر از سنوات قبل بود اثبات نمود که این ملت آزاد بوده و این آمریکای مستکبر است که دستانش بسته است. این شیطان بزرگ است که با ضربه متقابل ملت ایران، در منجلاب گیر کرده و به اضمحلال نهایی‌اش و تحقق شعار پر شور «مرگ بر آمریکا» نزدیک شده است.

️در پایان، ضمن ادای شکر و سپاس الهی به پاس حیات‌مان در سرزمین مقدس اسلامی ایران از رهنمودهای حکیمانه و مدبرانه امام خامنه‌ای عزیز دامت برکاته در زمینه تعیین مسیر مذاکرات، خداوند سبحان را شکر نموده و به پاس نعمت بی بدیل ولایت و رهبری دانشمندی حکیم و فرزانه بر خود می‌بالیم.

️همچنین از یکایک امت شهیدپرور ، مردم خداجوی شهرستان طبس و بسیجیان همیشه در صحنه و اصحاب رسانه که با انعکاس پرشور آن بار دیگر با حفظ وحدت ملی و انسجام اسلامی خویش امید و بهجت قلبی را در اذهان و افکار آزاد اندیشان عالم تقویت نموده و موجب یأس و نومیدی قلوب کریه نظام سلطه گردیدند تشکر و قدردانی نموده و دست به دعا بر می داریم که “اللهم عجل لولیک الفرج”.

✍سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن