❌❌انتقاد شدید امام جمعه طبس از گردشگرنماهای هنجار شکن؛ طبس

❌❌انتقاد شدید امام جمعه طبس از گردشگرنماهای هنجار شکن؛

طبس نیوز- امام جمعه طبس در بخشی از خطبه های نماز جمعه با اشاره به تعطیلات هفته گذشته گفت: از گردشگران، بومگردی ها، تورها و مسئولینی که دغدغه مند بودند تشکر می کنم.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام محمدی افزود: متاسفانه عده ای گردشگرنما هنجار شکنی کردند و جای این نقد همچنان باقی است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص آتش به اختیار بودن، گفت: مردم عزیز و بزرگوار جای آتش به اختیار همین جاست و اگر بنا باشد به خیال برخی از مسئولین بنشینید، دین و ایمانتان را بر باد می دهند چون یا نمی توانند و یا نمی خواهند کاری کنند و از این دو حالت خارج نیست.

خطیب نماز جمعه طبس گفت: در شرایطی که در همه شهرهای کشور کلاس های درس اول و دوم ابتدایی در شهرهای زرد و آبی با رعایت پروتکل های بهداشتی برقرار است در طبس شاید به دلیل احساس مسئولیت عزیزان ستاد کرونا تعطیل است و در شرایطی که نماز ادارات که ممکن است ۵ تا ۱۰ نفر باشند تعطیل است، هفته گذشته چند ده اتوبوس گردشگری در یک منطقه آمدند.

وی با انتقاد شدید از وضعیت مختلط شنا و حضور مختلط دختر و پسر در اقامت گاه های بومگردی تاکید کرد: غیرت دینی شما مردم بسیار بالاست خود شما تذکر دهید مکاتبه کنید و بگویید.

وی از حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که عضو شورای گردشگری است درخواست کرد این موضوع را مد نظر قرار دهد.

حجت الاسلام محمدی به تذکر مردم به گردشگرنماهای هنجارشکن تاکید کرد و گفت: گردشگر می آید که با فرهنگ ما آشنا شود نه اینکه فرهنگ ما را به یغما ببرد وقتی عزیزی به برخی از آنها در خصوص رفتارشان تذکر می دهد می گویند ما خدا را نمی شناسیم و دین نداریم، اگر دین نداری غلط کردی به اینجا آمدی این مردم شهیدپرور و متدین هستند.

وی ادامه داد: در اینجا امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) برادر امام رضا(ع) است، این شهر ۲۲۱ شهید را تقدیم انقلاب کرده اگر قبول نداری برو جایی که با افکارتان سنخیت دارد نه جایی که دارالمومنین است و مردم متدین و مذهبی دارد که خون دل میخورند.

امام جمعه طبس بیان کرد: گردشگری یک صنعت لازم برای کشور است و باید توسعه پیدا کند اما به معنای بی بندباری و ابتذال فرهنگی نیست اینها خطراتی است که باید مدنظر قرار گیرد.
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن