#صدای_مخاطب امام جمعه معزز،نماینده محترم،معاون محترم استانداروفرماندارویژه، ریاست معزز شورای اسلامی

#صدای_مخاطب
امام جمعه معزز،نماینده محترم،معاون محترم استانداروفرماندارویژه، ریاست معزز شورای اسلامی و بخشدار محترمه مرکزی شهرستان طبس،دهیارمعززوشورای محترم روستاهای حلوان،پیستان وپیرحاجات(۴۰کیلومتری شهرعشق آباد)
باسلام واحترام سئوالی که برایم پیش آمده این است آیا دهستان پیرحاجات به مرکزیت حلوان با وسعت زیاد،منازل مسکونی فراوان،معادن غنی،کشاورزی؛دامداری،صنعت قالیبافی،دارای بیش از ۵ اقامتگاه گردشگری،مکان مذهبی،زیارتی،کویربکر و غنی، پاسگاه، درمانگاه،دبستان و مدرسه،وجود صدها شهید،جانباز،رزمنده،بسیجی،جوانان ونوجوانان مستعد،متعهد،متدین،تحصیلکرده و نیز فاصله با مرکز شهرستان طبس(۸۵کیلومتر)و… .
آیا نباید در اولویت اول شهرستان طبس و استان خراسان جنوبی بابت تبدیل به بخش قرار گیرد تا از مهاجرت مابقی تولیدکنندگان و جمعیت ساکن در روستاهای ذکرشده و تبدیل به مصرف کننده و مهاجر در شهر جلوگیری شود.
♻️همه ما میدانیم با تبدیل روستای حلوان به بخش، ایجاد و رونق اشتغالزایی علاوه بر عواید آن برای مردم و جوانان به نفع نظام ج.ا.ا در بعد سیاسی،اقتصادی،فرهنگی،امنیتی و.. نیز می باشدکه جمعیت روستاهای تولیدکننده ثابت و پایدار بوده و حتی با مهاجرت معکوس،زادوولد افزایش یابد. حضوربیش از ۹۰٪مردم این روستاها در انتخابات گویای ولایتمداری مردم این‌منطقه به نظام ج.ا.ا و کشور است و بایدازاین ظرفیت و پتانسیل با ارائه خدمات، امکانات بهتر و رشد و ارتقای بیشتر این منطقه استفاده مفیدتر و بهینه تری نمود.اجرکم عندالله واتقیکم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن