آغاز طرح زمستانه کتاب ۹۹ به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ

آغاز طرح زمستانه کتاب ۹۹

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، ناصر نبی زاده با بیان این خبر، عنوان کرد: طرح زمستانه کتاب در راستای حمایت از کتابفروشی‌های سطح استان و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، همچون طرح‌های بهاره، تابستانه و پاییزه همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می شود.

وی با اشاره به این که طرح زمستانه کتاب از ۹ لغایت ۱۶ اسفند به اجرا در می‌آید، خاطرنشان کرد: ۱۵ کتاب فروشی خراسان جنوبی در این طرح مشارکت دارند که ۱۲ کتابفروشی در مرکز استان و ۳ کتابفروشی در شهرستان ها واقع شده اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که سقف خرید کتاب در طرح زمستانه کتاب امسال همانند طرح پاییزه ۲۰۰هزار تومان است، بیان کرد: میزان یارانه خرید برای کتاب ها از ۲۰ درصد در طرح های گذشته به ۲۵ درصد افزایش یافته است.

نبی زاده اضافه کرد: با توجه به شرایط جدید بیماری کرونا و لزوم پرهیز از ترددها، طرح زمستانه کتاب بهترین فرصت برای سپری کردن اوقات فراغت در خانه با کتاب است.

به گفته وی، با وجود گرانی کاغذ و به تبع آن گرانی کتاب، این طرح ها علاوه بر این که فرصت مناسبی را برای افراد علاقه مند به کتاب فرآهم می کنند، به اقتصاد کتابفروشی ها نیز کمک کننده هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به استقبال بالای کتابفروشان و مردم از طرح پاییزه ۹۹ اشاره کرد و افزود: در این طرح شش هزار و ۲۶۶ جلد کتاب به مبلغ دو میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال به فروش رفت.

لازم به ذکر است: کتابفروشی کوچک من (کیدی بوک) در شهرستان طبس،واقع در مجتمع تجاری الماس،طبقه ۱+ واحد ۷، عضو طرح زمستانه کتاب ۹۹ است.

علاقه مندان می توانند برای خرید کتاب با استفاده از این طرح به نشانی اینترنتی tarh.ketab.ir مراجعه کنند.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن