با سلام و احترام گزارش عملکرد همانگونه که مردم شریف وهمشهریان

با سلام و احترام

گزارش عملکرد

همانگونه که مردم شریف وهمشهریان نیکوکاروخیرمقیم ونیزغیرمقیم شهرعشق آبادواقصی نقاط میهن اسلامی مستاحضر هستید مدت سه سال ونیم است که با پیگیری مسئولین محترم، مجمع خیرین سلامت بخش دستگردان راه اندازی و به لطف خداوندمنان دستاورد های چشم گیری در زمینه بهداشت و درمان داشته که به باورمسئولین امرباعث شده تابخش دستگردان به عنوان یک الگو در سطح کشور در این زمینه مطرح گردد.
لذامزیداطلاع گوشه ای ازاین اقدامات که توسط مجمع خیرین سلامت دستگردان انجام شده عبارتند از:
۱- راه اندازی بخش دیالیز با ۳ دستگاه تمام اتوماتیک دیالیزم از بهترین برند آلمانی با ارزش بالغ بر ۲/۵ میلیارد تومان
۲- خرید ۱ عدد دستگاه اسموز معکوس (RO) و شستشو با هزینه تقریبی ۲۰۰ میلیون تومان که ظرفیت پشتیبانی از ۱۰ دستگاه دیالیزم به طور همزمان را داراست.
۳- بازسازی کامل و تجهیز ساختمان زایشگاه قدیم بعد از تاییدیه مهندسی استحکام بنا به مساحت ۷۵ مترمربع با هزینه بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان

۴- خرید ۱ عدد ترازوی ویلچری تمام اتوماتیک به ارزش ۱۰ میلیون تومان
۵- جهت رفاه حال بیماران دیالیزی ۳عدد تخت بیمار تمام برقی با تشک طبی مخصوص با هزینه ۳۰ میلیون تومان خریداری و در روز ۲۲ بهمن مستقر گردید.
۶- خرید یک دستگاه سونوگرافی با تمام متعلقات با قیمت ۲۵۰ میلیون ،قابل ذکراست که ۱۷۵ میلیون تومان بوسیله یک خیربزرگواراهداشد.
۷- خرید و اهدای یک عدد دستگاه نوار قلب جنین (NST) به ارزش ۷۵ میلیون تومان توسط یک خیرارجمند
۸- خرید و اهدا یک دستگاه نوار قلب آلمانی اکونت با قیمت ۳۵ میلیون تومان
۹- خرید یک عدد دستگاه مانیتورینگ قلبی دیواری و ۲ عدد مانیتورینگ قلبی پرتابل ( قابل جابه جایی) و۲ عددساکشن مجموعا با هزینه باِلغ بر ۸۰ میلیون تومان که به نیابت و سفارش خیرین خریداری شد .
۱۰- خرید ۳ عدد ویلچر
۱۱- تجهیزات آزمایشگاهی از قبیل دستگاه چک هورمونال وایداس و دستگاه چک بیلی روبین و دستگاه یونوگرام جمعابه مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان
۱۱- در حیطه کرونا و تجهیزات بیماران تنفسی چندین عدد کپسول اکسیژن در حجم های مختلف به همراه مانومتر، به مبلغ ۳۴ میلیون تومان.
خرید ۲ عدد دستگاه اکسیژن ساز به مبلغ ۲۴ میلیون تومان.
۶ عدد دستگاه پالس اکسی متر ( اندازه گیری اکسیژن خون) ۶ عدد تب سنج لیزری و همچنین تکمیل و تجهیز کمپ نمونه گیری و کمپ بستری کرونا با هزینه بالغ بر ۵۰ میلیون تومان.
این موارد بخشی از فعالیت های مجمع خیرین سلامت بخش دستگردان میباشد که تاکنون با حمایت های بی دریغ شماخیرین محترم و مردم عزیز ونیکوکار تهیه و تحویل مرکز جامع سلامت بخش دستگردان داده شده است .

در حال حاضر نیز خرید تعدادی دیگر از تجهیزات پزشکی ضروری از جمله دستگاه رادیولوژی دهان و دندان و تعدادی پروژه عمرانی نوسازی و بهسازی فضا های موجود و همچنین تجهیز و نوسازی امبولانس جهت خدمت رسانی بهتر به بیماران اعزامی در مرکز جامع سلامت عشق اباد در دستور کار مجمع خیرین سلامت دستگردان میباشد که جهت تحقق این امر نیازمند کمک ها و حمایت های بی دریغ خیرین دلسوز مانند گذشته تا به امروز هستیم
دوستان وخدمتگزاران شما خیرین نیکوکار درمجمع خیرین سلامت بازبانی الکن و قاصر ضمن تقدیر و تشکر و طلب خیر برای همه شما عزیزان آماده است تا هدایا و وجوه واریزی شمابزرگواران را به رسم امانت و مطابق شرع نبوی ومقررات مربوطه هزینه نمایند.

جهت هماهنگی و اطلاعات بیشتر باشماره همراه ( ۰۹۱۳۳۵۶۷۴۸۶) آقای غلامی تماس حاصل فرمایید.

شماره حساب مجمع خیرین سلامت
دستگردان ۸۳۸۱۱۸۶۶۹

شماره کارت : ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۶۰۷۱۹

شماره شبا:
۲۵۰۱۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸۳۸۱۱۸۶۶۹
نزد بانک کشاورزی شعبه عشق آباد

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۵۶۷۴۸۶
(غلامی )

لینک گروه مجمع خیّرین سلامت دستگردان
https://t.me/joinchat/BsMceEWQk0IGS6ogkYylwg
————– @eshkabar ————
ارسال شده توسط:پست زمان دار
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن