‍ پیام تبریک شهردار عشق آباد مهندس ملکی ((شهردار عشق

‍ پیام تبریک شهردار عشق آباد

مهندس ملکی ((شهردار عشق آباد)) در پیامی به سایر شهرداران شهرهای استان خراسان جنوبی ؛ روز شهردار را تبریک گفت.

به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری عشق آباد ، در متن این پیام آورده است:

 

شهرداری به عنوان سازمانی که سروکارش با مردم است باید روح خدمتگزاری و اخلاص را بیشتر از جاهای دیگر داشته باشد. (مقام معظم رهبری مدظله العالی)

روز شهردار، بی شک فرصت مناسبی است تا شهروندان از عملکرد و خدمات این نهاد آگاه شوند

شهروندانی که رکن اصلی جامعه و ولی نعمتان هستند . بدون شک عملکرد ما زیر ذره بین شهروندان رصد شده و ما با انتقادات و پیشنهادات سازنده آحاد جامعه پیشرفت خواهیم کرد.

امروزه در مدیریت های شهری باید نگاه کارشناسانه و بهره گیری از توانایی صاحب نظران در عرصه خطیر سیما و منظر شهری، تأکید بر رعایت دقیق قوانین و مقررات، در نظر گرفتن اصول فنی در مقاوم سازی اماکن عمومی و منازل مسکونی، توجه ویژه به مسائل ترافیکی و توسعه حمل و نقل عمومی و فضاهای سبز شهری، عنایت به گسترش اماکن تفریحی و فرهنگی و در راس همه این فعالیت ها تکریم مردم و پاسخگویی سریع و به موقع با هدف جلب و ارتقای سطح رضایت مندی آنها بعنوان ولی نعمتان را در دستور کار خود قرار بدهند و با جدیت در جهت تحقق این اولویت ها بکوشند.

اینجانب فرا رسیدن ۲۵ اسفند روز شهردار را به همه دست اندرکاران و مسئولان و پرسنل خدوم شهرداری های سراسر کشور و همچنین اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها که نقش مهمی را در سیاستگذاری و برنامه ریزی های شهری برعهده دارند، تبریک گفته و موفقیت روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم

محمود ملکی ((شهردار عشق آباد))
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن