۵۱ هزار مترمربع به فضای ورزشی طبس اضافه می‌شود گلشن: رئیس

۵۱ هزار مترمربع به فضای ورزشی طبس اضافه می‌شود

گلشن: رئیس اداره ورزش و جوانان طبس گفت: طی دو روز آینده و با حضور وزیر ورزش و جوانان، بیش از ۵۱ هزار مترمربع فضای ورزشی جدید در شهرستان طبس، رسماً به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین قدیمی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی گلشن اظهار داشت: ۱۲ پروژه ورزشی در شهرستان طبس با اعتبار بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال طی دو روز آینده (پنج‌شنبه و جمعه) با حضور وزیر ورزش و جوانان رسماً به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها در مجموع ۵۱ هزار و ۱۲۰ مترمربع به فضای ورزشی سرپوشیده و روباز شهرستان طبس افزوده می‌شود.

رئیس اداره ورزشی و جوانان شهرستان طبس ادامه داد: این پروژه‌ها شامل ۵ پروژه سرپوشیده با مساحت ۳۶۲۰ مترمربع و هزینه‌کرد ۷۱ میلیارد ریال و ۷ پروژه روباز با مساحت ۴۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع و هزینه‌کرد ۶۹ میلیارد ریال است.

وی افزود: از مجموع ۱۲ پروژه، تعداد ۶ پروژه ورزشی مربوط به روستاها و ۶ پروژه ورزشی دیگر مربوط به شهرهاست.

قدیمی خاطرنشان کرد: همچنین از این ۱۲ پروژه، ۵ پروژه با مساحت ۴۲ هزار مترمربع و هزینه‌کرد ۷۴ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شده است.

وی اظهار داشت: پروژه‌هایی که با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان طبس افتتاح خواهد شد شامل گود باستانی خیبر، خانه جوانان طبس، خانه تنیس روی میز، سالن ورزشی باشگاه نامی نو، مجموعه ورزشی کویران، مجموعه سوارکاری آراد، سالن ورزشی چندمنظوره روستای جوخواه و زمین چمن مصنوعی شهر دیهوک و روستاهای جمز، خسروآباد، کریت و اسفندیار است.

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس اضافه کرد: این پروژه‌ها ۲۴ درصد از کل پروژه‌های ورزشی قابل افتتاح خراسان جنوبی را شامل می‌شود که در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان افتتاح خواهد شد.

وی گفت: خرسندیم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده است، به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش ارزشمند دولتمردان، با افتتاح این پروژه‌ها و بهره‌برداری از اماکن ورزشی جدید، برگ زرین دیگری در خاطرات مردم شریف شهرستان طبس به یادگار خواهد ماند

پی نوشت :
کم کم احساس میکنم که احتمالا ما جزو شهرستان طبس نیستیم
از رئیس ورزش و جوانان طبس و از بخشدار عشق آباد می خواهم که اعلام بفرمایند از این ۲۳پروژه ورزشی چه سهمی به بخش دستگردان می رسد
آیا جوانان دهستان ده محمد و دهستان کوه یخاب که خیلی ورزش دوست هستند و امثال عید هم دیدیم با چه تیم‌هایی در آن وضعیت زمین نامساعد بازی کردند از این اعتبارات سهمی خواهند برد ؟
منتظر جواب مسولین هستیم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن