‍ #نماینده_و_وزیر_در_طبس #افتتاح_سالن_ورزشی_جوخواه #پایگاه_قهرمانی_هندبال_حق_طبس #طبس_میزبان_دهکده_ساحلی_شرق ♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس،

‍ #نماینده_و_وزیر_در_طبس
#افتتاح_سالن_ورزشی_جوخواه
#پایگاه_قهرمانی_هندبال_حق_طبس
#طبس_میزبان_دهکده_ساحلی_شرق

♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با دعوت از دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان؛ همزمان با روز جمهوری اسلامی از پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های غرب خراسان جنوبی بازدید و ۵۵ طرح استانی را افتتاح کرد.

حجت الاسلام نصیرایی از افزایش دو برابری اعتبار وزارت ورزش و جوانان در بودجه سالجاری با دغدغه مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: دهکده ساحلی شرق کشور و پایگاه قهرمانی هندبال با توجه به زیرساخت‌های لازم در شهرستان طبس از جمله درخواست جامعه ورزشی می‌باشد که وزیر ورزش و جوانان قول مساعد در اجرای این دو پروژه را داده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم از دکتر سلطانی‌فر برای سفر به شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان قدردانی کرد و مشکلات و مطالبات شهرستان‌های غرب استان خراسان جنوبی را برشمرد.

وزیر ورزش و جوانان پس از بهره‌برداری باشگاه‌های خصوصی خیبر و نامی‌نو و ۵ زمین چمن مصنوعی در شهرستان طبس؛ سالن ورزشی شهید سلیمانی روستای جوخواه را افتتاح کرد.

پروژه سالن ورزشی چند منظوره شهید سلیمانی روستای جوخواه با مساحت ۱۴۵٠ مترمربع و اعتبار ۳٠ میلیارد ریال در مدت ۶ سال احداث شد که محوطه‌سازی آن با مشارکت دهیاری، شورای اسلامی و اهالی روستا انجام شده است.

در این سفر که مهندس ملانوری استاندار خراسان جنوبی نیز حضور داشت؛ مشکلات و مطالبات ورزشی شهرستان طبس توسط حجت الاسلام نصیرایی به اطلاع وزیر ورزش و جوانان رسید.

مجموعه سوارکاری آراد؛ پیست موتورسواری کویران؛ خانه جوان؛ سالن ورزشی عفاف و خانه تنیس نیز از دیگر برنامه‌های مورد بهره‌برداری دکتر سلطانی‌فر در شهرستان طبس بود.

پی نوشت: از نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، فرماندار، بخشدار و رئیس شورای اسلامی شهرستان طبس استدعا داریم تا سهم عشق آباد از سفر وزیر ورزش به شهرستان طبس را اعلام نمایند تا مردم بخش دستگردان خدمتگزاران دلسوز و مردمی خود را بهتر بشناسند.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن