#تعیین_تکلیف_صنایع_طبس #کک_کانسرام_سیمان_احیاء_می‌شود ♦️حجت الاسلام مجید نصیرایی پیش از ظهر امروز و پس

#تعیین_تکلیف_صنایع_طبس
#کک_کانسرام_سیمان_احیاء_می‌شود

♦️حجت الاسلام مجید نصیرایی پیش از ظهر امروز و پس از بدرقه معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ پیگیر حل مشکلات کک؛ کانسرام و سیمان شد و در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خراسان جنوبی به میزبانی طبس با حضور استاندار و مدیران مرتبط به بررسی پرداخت.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان که دکتر الستی مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات ایران را به شهرستان طبس دعوت کرده است؛ خواستار تسریع در رفع مشکلات کک، کانسرام و سیمان شد.

وکیل مردم در خانه ملت تصریح کرد: قدردان استاندار خراسان جنوبی هستیم که در اولین روزهای انتصاب به طبس سفر کرده و صنایع کانسرام و سیمان و کک را مورد بررسی قرار داد و امروز هم به منظور رفع مـوانع به برگزاری کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان اهتمام کرد.

حجت الاسلام نصیرایی افزود: ظرفیت‌های موجود سرمایه عظیمی است که نباید بدلیل غفلت و اختلافات داخلی ضربه بخورد که متاسفانه این چند مجموعه به نمادی از ناکارآمدی تبدیل شده که متاسفانه در فردوس هم چنین بود که شمش منیزیوم دوباره احیاء شد.

عضو شورای عالی معادن استان خراسان جنوبی تاکید کرد: مشکل کانسرام، سیمان و کک تامین منابع مالی نیست و نیازمند دستور و کار حاکمیتی و مدیریت جهادی است که براساس نقشه راه اگر مجموعه مدیران و سهامداران فعلی می توانند ادامه کار بدهند و اگر توان ندارند با درایت مدیران استان و استاندار خراسان جنوبی تعیین تکلیف و بازستانده شوند و دیگر مجموعه هایی که توان راه اندازی و بهره برداری دارند، وارد عمل شوند.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن