‍ #نماینده_و_پیگیریهای_درمانی #احداث_بیمارستان_محلی #عشق‌آباد_دیهوک ♦️ حجت الاسلام نصیرایی در سفر دکتر جان بابایی

‍ #نماینده_و_پیگیریهای_درمانی
#احداث_بیمارستان_محلی
#عشق‌آباد_دیهوک

♦️ حجت الاسلام نصیرایی در سفر دکتر جان بابایی به شهرستان‌های غرب استان خراسان جنوبی به پیگیری مطالبات بخش‌های تابعه پرداخت و در برخی موارد دستور معاون وزیر بهداشت و درمان را اخذ کرد.

نماینده طبس، فردوس، بشرویه و سرایان خطاب به معاون درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وضعیت بهداشت و درمان در بخش‌های تابعه شهرستان‌های حوزه انتخابیه از جمله آیسک، سه قلعه، ارسک، اسلامیه، دستگردان و دیهوک مناسب مردم نجیب و همیشه همراه انقلاب نیست و مستلزم توجه ویژه می‌باشد.

وکیل مردم در خانه ملت ضمن ارائه مکاتبات صورت گرفته به دکتر جان بابایی؛ با تشریح مشکلات عمده و گستردگی خدمات ارائه شده، خواستار مجوز احداث بیمارستان محلی در بخش‌های دستگردان، دیهوک و سه قلعه شد و دستور موافق معاون وزیر بهداشت و درمان را اخذ کرد.

حجت الاسلام نصیرایی تشریح کرد: بخش‌های سه قلعه، دستگردان و دیهوک به دلیل محرومیت‌های بهداشتی و درمانی در اولویت اخذ مجوز بیمارستان محلی قرار گرفت و برای سایر بخش‌های حوزه انتخابیه نیز در گام‌های بعدی مورد مطالبه قرار می گیرد.

عضو شورای عالی گردشگری کشور گفت: به زودی به همراه مسئولان بهداشتی درمانی استان خراسان جنوبی بازدیدی از مراکز بخش‌های چهار شهرستان حوزه انتخابیه انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سندی با عنوان ” سطح بندی تخت‌های بیمارستانی” جهت مدیریت خدمات سرپایی و بستری را تدوین کرده است و بر اساس این سند برای شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت، بیمارستان محلی در نظر گرفته و احداث می‌کند.

✍ روابط عمومی و رسانه نماینده مردم در مجلس – تهران

majidnasiraei.ir/ p=1772

۱۴۰۰/۰۱/۲۴

✅ @nasiraei_ir
www.majidnasiraei.ir
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن