‍ #نماینده_در_طبس #بررسی_چالشهای_آبی #کمبود_منابع_آبی_استان #لزوم_توجه_ویژه_دولت_و_مردم ♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی بعدازظهر پنج‌شنبه همزمان با

‍ #نماینده_در_طبس
#بررسی_چالشهای_آبی
#کمبود_منابع_آبی_استان
#لزوم_توجه_ویژه_دولت_و_مردم

♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی بعدازظهر پنج‌شنبه همزمان با دومین روز از ماه مبارک رمضان در نشستی با حضور مهندس امامی مدیرعامل آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی به بررسی چالش‌های آبی شهرستان طبس پرداخت.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان خراسان جنوبی با محدودیت منابع آبی مواجه است که این شرایط در طبس به دلیل گرمای هوای تابستان و خشکسالی‌ها تشدید می‌شود و نیازمند توجه ویژه شرکت آب و فاضلاب می‌باشد.

عضو شورای معادن استان خراسان جنوبی در این جلسه فرصت ارائه نظرات و مشکلات توسط نمایندگان مردم در بخش‌های مرکزی، دستگردان و دیهوک را فراهم کرد و چالش‌های آبی شهرستان طبس به طور شفاف مطرح گردید تا شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی راهکار مناسب را پیاده‌سازی کند.

در این جلسه روسای شوراهای اسلامی شهرها و بخشهای طبس، مرکزی، دستگردان و دیهوک؛ مهندس حسنی مدیر آب و فاضلاب و مهندس رضایی مدیر امور منابع آب شهرستان و مهندس بهارستانی شهردار طبس حضور داشتند.

گفتنی است؛ با توجه به‌ کاهش محسوس نزولات آسمانی، مشابه این جلسه در شهرستان‌های فردوس، بشرویه و سرایان برگزار خواهد شد.

✍ روابط عمومی و رسانه دفتر نماینده مجلس_ شهرستان طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن