افزایش شاخصهای مخابراتی نتیجه تلاش های مخابرات منطقه خراسان جنوبی

افزایش شاخصهای مخابراتی نتیجه تلاش های مخابرات منطقه خراسان جنوبی در سال گذشته
مخابرات منطقه خراسان جنوبی سال گذشته با شعار ارتباطی فراگیر، تلاش های چشمگیری جهت خدمت رسانی به هم استانی های عزیز به منظور رفاه حال مشتریان در روزهای کرونایی داشته است.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی طی عملکرد سال ۱۳۹۹ با تلاش شبانه روزی همکاران و پیمانکاران این مجموعه، ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان به ۳۶.۰۸ درصد رسید که از میانگین ۳۴.۴ درصد کشوری بالاتر است.
گفتنی است: با افزایش سایت های همراه اول استان طی سال گذشته، ضریب نفوذ تلفن همراه اول در استان به ۱۲۴.۰۸ درصد رسیده است. ضمناً با شیوع کرونا و لزوم استفاده از خدمات غیرحضوری و گسترش اینترنت، ضریب نفوذ مشترکان ADSL مخابرات به ۲۹.۹۶ درصد رسیده است که این رقم از میانگین کشوری ۱۷.۴ بالاتر می باشد.
شایان دکر است: به دلیل استقبال متقاضیان، توسعه فناوری فیبرنوری FTTH خصوصاً در مجتمع های انبوه سازی شده بسرعت درحال توسعه می باشد.
گفتنی است علیرغم گستردگی و پراکندگی جمعیت در استان ،مخابرات منطقه با توجه به شاخص‌های ارتباطی، در رتبه های برتر کشوری قرار دارد که امید است با تلاش کارکنان و پیمانکاران ضمن حفظ رتبه ، شاهد افزایش بیش از پیش کیفیت خدمت رسانی به مردم باشیم.
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن