‍ مهندس ملکی ((شهردار عشق آباد)) طی پیامی ۱۱ اردیبهشت

‍ مهندس ملکی ((شهردار عشق آباد)) طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش بخصوص کارگران خدوم شهرداری عشق آباد تبریک عرض نمود.

بنا به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری عشق آباد :

متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

*وَأَنْ لَیْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَىٰ * – ((سوره نجم آیه ۳۹ ))

کارگران از شریف ترین انسانها در جامعه هستند ،زیرا توان دست وبازوی آنها باعث چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی است .

یازدهم اردیبهشت ماه در هر سال تعلق به قشری دارد که زیربنائی‌ترین مفهوم زندگی انسان را خلق می‌کنند و با جوهره درونی و استعدادهای بالقوه و بالفعل خود تداوم زندگی را بسوی داشتن جامعه‌ای پویا و سالم که لازمه یک زندگی معقول و ایده آل است برای انسان و انسانیت رقم می‌زنند.
بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این عرصه دارد.
مسئولیت سنگین تحقق آرمان‌های کشور در عرصه‌های پیشرفت، تولید و نوآوری بر دوش کارگران پرتلاش و سرافرازی است که خدمت را عجین با خلاقیت نموده و برای ساختن ایرانی آباد و شکوه‌مند، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.
روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی برای تکریم و نکو داشت مقام رفیع کار و مجاهدت و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی‌دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی است.
فرهنگ کار، تلاش و جهاد برای عمران، آبادی و اعتلای ایران اسلامی به دست کارگران و زحمت کشان عرصه تولید، موید جانفشانی و از خودگذشتگی این قشر است که باید قدردان و قدرشناس زحمات آنان بود.
تقارن هفته کار و کارگر با ماه پرخیر و برکت رمضان و میهمانی خدا، بهانه‌ای است برای پاسداشت تلاش‌ها و زحمات عزیزانی که در راه ساختن ایرانی آباد و مستقل همواره حضور داشته اند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور، فرارسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری زحمتکش شهر عشق آباد بخصوص کارگران خدوم شهرداری که با تلاش شبانه روزی خود زمینه توسعه و آبادانی شهر و منطقه را فراهم می نمایند ، تبریک گفته ، امیدوارم با اجرای برنامه ها و طرح های مختلف دولت تدبیر و امید در راستای توسعه ، اشتغال ،کار آفرینی و تولید در سالجاری که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان « سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها » نامگذاری شده است ، بتوانیم باتلاش مضاعف کارگران شریف این سربازان عرصه کار و تلاش ،گام های بزرگی در راه توسعه ،رونق ، پیشرفت وکسب دستاوردهای عظیم اقتصادی برداریم.

محمود ملکی ((شهردار عشق آباد))

۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن