✅در پاسخ به انتشار کلیپی در فضای مجازی با عنوان

✅در پاسخ به انتشار کلیپی در فضای مجازی با عنوان مشکلات حوزه درمان شهرستان لازم است جهت روشن شدن ذهن مخاطبین گرامی مطالبی در این خصوص بیان شود.

۱.در مورد فوت مرحوم سجادی ذکر این نکته لازم است که ایشان شب قبل به بیمارستان مراجعه کرده و به صورت سرپایی توسط پزشک اورژانس تحت درمان قرار گرفته وبا حال عمومی خوب و توصیه به مراجعه مجدد در صورت بروز مشکل بیمارستان را ترک نموده و ذکر این نکته که نبوده پزشک متخصص قلب باعث فوت ایشان شده است اصلا صحیح نمی باشد.
۲. در خصوص اصطلاحاتی که در این کلیپ به کادر پزشکی و پیراپزشکی نسبت داده شده نیز ذکر این نکته ضروری است که شهرستان طبس با همین کادر پزشکی و پیراپزشکی که اصطلاحات ناروا به آنها نسبت داده شده است پیک های متعدد کرونا را از سر گذرانده و بکار بردن چنین الفاظ به دور از انصاف و جفا در حق عزیزانی است که بیش از یکسال درگیر این بیماری مهلک میباشند.
۳. طبق قوانین مصوب وزارت بهداشت و کاری که در تمام شهرستانهای استان روال می باشد در زمان نبود پزشک متخصص قلب به دلیل مرخصی استحقاقی یا هر دلیل دیگر، وظیفه پوشش دادن بیماران قلبی بیمارستان با متخصصین محترم داخلی شهرستان می باشد که تا این لحظه این کار به خوبی انجام گردیده که در این زمینه جای تقدیر و تشکر ویژه از همکاری این عزیزان( سرکار خانم دکتر بقائی و اقای دکتر بدرام) دارد.
۴. پیگیری های مکرر از زمان مشخص شدن انتقال ناگهانی متخصص قلب توسط شبکه بهداشت و درمان(که مستندات ان موجود می باشد) و همچنین نماینده محترم و فرماندار محترم از مرکز استان انجام شده و ان شاالله در هفته اینده متخصص جدید قلب در شهرستان شروع به کار خواهد نمود.
در پایان شبکه بهداشت و درمان از تمامی کادر بهداشت و درمان خصوصا متخصصان محترم که از سرمایه های این نظام بوده و جزو نخبگان این جامعه محسوب می شوند بخاطر زحمات شبانه روزی خصوصا در این شرایط سخت کمال تشکر و قدردانی را داشته و از مردم عزیز خواهشمند است با پیگیری مطالبات به حق خود، از راه درست و منطقی و با رعایت احترام و شان جایگاه این قشر زحمت کش زمینه حضور هر چه بیشتر متخصصان را در شهرستان فراهم اورده و باعث ماندگاری بیشتر این عزیزان در شهرستان شویم.

✍روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن