دستگیری سوداگران مرگ با ۲۰۴ کیلوگرم تریاک فرمانده انتظامی

دستگیری سوداگران مرگ با ۲۰۴ کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی استان، گفت: مأموران انتظامی شهرستان”طبس” در بازرسی از یک خودرو و منزل ۲۰۴ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “ناصر فرشید” اظهار داشت: با کسب خبر واصله از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای مواصلاتی “طبس” بلافاصله موضوع پیگیری و مأموران انتظامی به این محور اعزام شدند.
وی بیان داشت: مأموران هنگام رصد و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان “طبس” به یک سواری سمند مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند که در بازرسی از آن ۱۳۴ کیلوگرم تریاک کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در ادامه عملیات طی اعترافات متهم دستگیر شده در بازرسی از منزل یکی از بستگانش ۷۰ کیلوگرم تریاک که دپو شده بود کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

سردار فرشید با بیان اینکه در این عملیات مجموعا ۲۰۴ کیلو گرم تریاک کشف شد تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۲ متهم را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: برخورد نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

#خدمت_بی_منت_پلیس
#امنیت_جامعه_سلامت_خانواده

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن