بسم الله الرحمن الرحیم بأی ذنب قتلت… ⚫️⚫️⚫️جنایت تروریستی عمال رژیم صهیونسیتی

بسم الله الرحمن الرحیم
بأی ذنب قتلت…
⚫️⚫️⚫️جنایت تروریستی عمال رژیم صهیونسیتی و آمریکای جهان خوار، در غرب شهر کابل منجر به شهادت تعدادی از دانش آموزان دختر پاک و معصوم گردید.
کودکان بی گناهی که فارغ از هیاهوی روزگار و با آرزوهایی بزرگ اما کودکانه مشغول فراگیری دانش بودند که در یک لحظه فدای قدرت طلبی و زیاده خواهی استکبار شدند.
این اقدام شنیع که با هدف القای ناامنی در افغانستان رخ داد،جان تعداد زیادی از کودکان دختر افغانستانی را گرفت و این در حالی است که همه نهادهای به اصطلاح مدافع حقوق بشری و تشکل های فمنیستی سر در گریبان فرو برده و خود را به بی خبری زده اند.
و اینک بر همه حقیقت طلبان عالم،به ویژه علمای مسلمان و شیعه فرض است که با معرفی اسلام ناب با شاخصه های اصیل آن که مبتنی بر عقل و مهروزی و عدالت طلبی است،راه را بر هر گونه تفکر انحرافی و التقاطی بسته و در برابر این اقدام ددمنشانه سکوت ننمایند.
مدرسه علمیه معصومیه سلام الله علیها،ضمن عرض تسلیت این مصیبت جانکاه به امام عصر ارواحنا له الفداه و مردم و ملت شریف افغانستان و خانواده های داغدار دخترکان مظلوم و روزه دار،خود را شریک آلام این خانواده ها می داند و از مجامع بین المللی درخواست می نماید تا عوامل این جنایت تروریستی را شناسایی نموده و با محاکمه آن حیوان صفتان،مرحمی بر دلهای داغدار خانواده‌های عزادار باشند.
السلام علیکم و رحمت الله و برکاته
مدرسه علمیه معصومیه سلام الله علیها،۲۰اردیبهشت ۱۴۰۰
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:Azizallah
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن