‍ حجت الاسلام نصیرایی در جمع نمازگزاران مسجد حجت

‍ حجت الاسلام نصیرایی در جمع نمازگزاران مسجد حجت (عج) بشرویه حاضر شد و پس از اقامه نماز مغرب با نمازگزاران به صحبت پرداخت.

نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه با اشاره به آثار انتخابات در زندگی امروز و سال های آتی گفت لازم است تا همه در میدان انتخابات حضور موثری داشته باشند.

وی افزود : باید از تجربه چهل سال استفاده کنیم و باید تجزیه و تحلیل کنیم که در کجا ها پیشرفت داشتیم و در کجا ها عقب ماندیم. تا اشتباهات تکرار نشود. در چهل سال اول انقلاب در هر جا افرادی حضور داشتند که ایمان داشتند و تلاش کردند تا حرف ولی فقیه زمین نماند پیشرفت داشتیم.

وی حوادث چند وقت اخیر در عرصه بین المللی در سرزمین های اشغالی را یکی از نمونه های استقرار این نگاه دانست.

مجید نصیرایی با بیان نمونه های از پیشرفت ها گفت چرا با وجود این جوانان در عرصه های مدیریت در عرصه های اقتصاد موفق نبودیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با تاکید بر حضور گسترده در پای صندوق های رای گفت : در انتخابات پیش رو، هم به حرف های کاندیدا ها توجه کنیم و هم به سوابق او نگاه کنیم و بر این اساس به افراد میدان بدهیم. هر رای اثر بخش است. به بهترین ها رای بدهیم، به افراد متدین ، کارآمد و پاک دست رای بدهیم.
وی یکی دیگر از شاخص های تشخیص را توجه به اطرافیان کاندیدا دانست و گفت انشالله در شورا های شهر و روستا نیز یک شورای خوب ، پرکار ، و کارآمد انتخاب شود.

نصیرایی از اعضای شورای فعلی شهر بشرویه به دلیل تلاش ها و اقدامات ایشان قدردانی کرد. و گفت اینکه بتوانیم علی رغم دیدگاه متفاوت با هم کار کنیم و اجازه ندهیم این اختلاف دیدگاه به بیرون از جلسات شورا برسد و آرامش مردم را بر هم بزند بسیار قابل تقدیر است. انشالله شورای جدید نیز بر این ویژگی های مثبت موارد دیگری نیز بیفزاید.

majidnasiraei.ir/ p=1925

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

✅ @nasiraei_ir
www.majidnasiraei.ir
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن