‍ ♦️ روز بهداشت و درمانی حجت الاسلام نصیرایی حجت

‍ ♦️ روز بهداشت و درمانی حجت الاسلام نصیرایی

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه با حضور در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جلسات جداگانه ای با معاونین درمان و آموزش دیدار کرد و مسائل و دغدغه های مردم را مطرح و دستورات لازم اخذ گردید.

نماینده مردم در ملاقات با دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی تی اسکن بیمارستان شفای بشرویه، ام آر آی فردوس، ام آر آی طبس، موافقت اصولی ارتقای بیمارستان امام علی سرایان، و ارتقای وضعیت درمان بخش های دیهوک، عشق آباد و سه قلعه را خواستار شد.

وی در ادامه با دکتر حقدوست معاون آموزش وزارت پیرامون ارتقای دانشکده علوم پزشکی فردوس و افزایش رشته های دانشکده پرستاری طبس گفتگو کرد.

وی با تاکید بر اهمیت دانشگاه در توسعه کشور ، بر نقش معاونت آموزش در تدوین نقشه علمی کشور و ارتقای کیفیت آموزش تاکید کرد و گفت: در این مسیر توجه به نقاط محروم و تمرکز زدایی از کلان شهر ها باید مورد توجه ویژه وزارت بهداشت قرار گیرد.

مجید نصیرایی همچنین در جلسه جداگانه با مهندس ساکی مراحل پیشرفت پروژه توسعه بیمارستان طبس و آخرین وضعیت مصوبات سفر مهندس ساکی به شهرستان های حوزه انتخابیه را پیگیری کرد.

✍ روابط عمومی و رسانه دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی – تهران

majidnasiraei.ir/ p=2038

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

✅ @nasiraei_ir
www.majidnasiraei.ir
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن