‍ ♦️ پیام حجت الاسلام نصیرایی در پی انتخاب حضرت

‍ ♦️ پیام حجت الاسلام نصیرایی در پی انتخاب حضرت آیت الله رئیسی بعنوان هشتمین رئیس جمهور ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

باید بر آستان حضرت دوست سجده شکر به جا آورد که رشحاتی از رحمت و لطف خود را به ما عطا کرد تا بار دیگر ملت ایران احساس مسئولیت کند و در میدان انتخابات قدم نهد و چنین شور بی نظیری آفریند.

در حالی که دشمنان، تمام عروسک های خیمه شب بازی همیشگی در رسانه هایشان را به کار گرفتند تا با القاء یاس و ناامیدی انتخابات را بی رونق کنند.

‌ اینجانب این توفیق الهی را به مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران تبریک گفته و از تمام مردم شریف شهرستان های فردوس طبس بشرویه و سرایان به خاطر این حضور حماسی تشکر می کنم و هچنین به رئیس‌جمهور منتخب خادم الرضا علیه السلام حضرت آیت الله رئیسی تبریک می گویم.

این حضور و این انتخاب مردم پیام معناداری دارد و امیدوارم به برکت این ساعات معطر و منور نخبگان و بزرگان سیاسی جامعه و مدیران اجرایی کشور در تمامی سطوح این پیام را درک کنند و با تأمل در این پیام بنگرند و آن را سرلوحه حل مشکلات کشور قرار داده و با کار و تلاش جهادی این حضور مردم را پاسخ مناسب بدهند.

در همین جا لازم می دانم ضمن تبریک به منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا از تمام نامزدهایی که خود را در معرض انتخاب مردم قرار دادند تشکر کنم.

✍ مجید نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن