قدردانی فرمانده انتظامی شهرستان طبس از حضورباشکوه مردم شهید

قدردانی فرمانده انتظامی شهرستان طبس از حضورباشکوه مردم شهید پرور و ولایت مدار درانتخابات

فرمانده انتظامی شهرستان طبس از حضور باشکوه و مشارکت کم نظیرمردم درانتخابات و همکاری خوب ستادها و طرفداران کاندیداها ، با خادمین خود در ناجا و همچنین همراهی ناحیه مقاومت سپاه و بسیجیان عزیز شهرستان در برقراری امنیت قدردانی کرد.

سرهنگ “محمود علیپور “درگفت و گو با خبرنگاری پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت:آنچه برای پلیس در تامین نظم و امنیت این حماسه با شکوه اهمیت داشت،
پاسداری از ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی بود، که الحمدالله نیروی انتظامی با افتخار، بار دیگر ثابت کرد که خدمتگزار مردم و سرباز ولایت است.

در پیام” فرمانده انتظامی شهرستان طبس “آمده است:

حضور کم نظیر و باشکوه مردم در انتخابات،تبلور بصیرت در جامعه اسلامی و لبیک به فرمان رهبر جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای “مدظله العالی “بود، که فرمودند:انتخابات یک فریضه است،همه باید شرکت کنند.

در حالیکه بسیاری از معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی تبلیغات گسترده در زمینه کمرنگ نشان دادن انتخابات داشته، اما مردم ولایت مدار و با بصیرت شهرستان طبس، همچون سراسر کشور ،در ۲۸ خرداد باردیگر به فرمان رهبر و مقتدای خود لبیک گفتند و حماسه دیگری را در کمال امنیت و آرامش خلق کردند.

امروز پلیس در تراز انقلاب اسلامی، پرچمدار حفظ امنیت و ارزش های والای انقلاب اسلامی است و موفقیت های خود را مرهون مشارکت و همدلی اقشار مختلف جامعه می داند،لذابرگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ برگ زرینی دیگری در کارنامه نیروی انتظامی ثبت شد.

در پایان اینجانب ضمن تبریک به منخبین مردم،مجددا از حضور باشکوه و مشارکت کم نظیر آحاد جامعه، در انتخابات، کمال سپاس و تشکر را دارم.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس
سرهنگ ستاد محمود علیپور

┄┅═══✼✼═══┅┄
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن