درود بر عشق آبادی‌های عزیز اکنون‌ که انتخابات ششمین دوره شورای

درود بر عشق آبادی‌های عزیز
اکنون‌ که انتخابات ششمین دوره شورای شهر عشق آباد به پایان رسیده و حماسه ای دیگر خلق شد ،لازم است سپاسگزاری کنم از تمام دوستان که در این مدت برنامه‌ریزی و سازماندهی کردند، از تمام همشهریان، خانواده معزز شهدا، خویشاوندان ،اصناف ، بانوان، بازنشستگان، جوانان،کشاورزان و دانشجویانی که حمایت کردند و دلگرمی بخشیدند.
صحنه‌های زیبایی را در رقابتهای انتخاباتی دیدم که بزرگان و جوانان و پاک اندیشان خلق کردند. ما تیم خوبی بودیم کنار هم با کارنامه مشخص که هوای همدیگر را داشتیم و موفقیت همه تیم برایمان مهم بود.
البته “همیشه فاصله‌ای هست …”
همه صحنه‌ها و وقایع برایم آموزنده بود و ارزشمند. تجربه سه ماه اخیر برای من که سالهاست در جامعه فعالیت می‌کنم درس عملی اقتصاد سیاسی بود و فرصت‌ها و نواقص را برایم روشن کرد.

لازم است به کاندیداهای راه یافته به پارلمان شهر تبریک بگویم و آرزو کنم در راه ساختن و توسعه شهر عشق آباد پیروز باشند. در جهت پیشرفت شهر عشق آباد آماده هر گونه همکاری هستم. هدف اصلی از برگزاری انتخابات جلب رضایت حداکثری شهروندان است . در هر حال، ما در کنار یاران خود به تلاش برای بهبود و اصلاح امور جامعه ادامه خواهیم داد چه با انتقاد علمی از محیط بیرونی و چه با توانمندسازی درونی.

آشنایان ره عشق در این بحر عمیق
غرقه گشتند و نگشتند به آب آلوده

مجتبی برهانی
۲۹ خرداد ۱۴۰۰
عشق آباد
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن