بسمه تعالی انتخابات نماد و جلوه مرد‌م‌سالاری در نظام اسلامی است

بسمه تعالی

انتخابات نماد و جلوه مرد‌م‌سالاری در نظام اسلامی است که در عرصه‌های مختلف در دوران ۴۳ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی، ظهور و بروز ویژه‌ای داشته است. حضور مردم در طول دوران انقلاب پای صندوق‌های رای، همواره درخت انقلاب را بارورتر ساخته و بر شکوه و عظمت آن در پیشگاه جهانیان افزوده است.
به لطف و یاری خداوند متعال سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و اولین دوره شوراهای تیره های عشایری با مشارکت پرشور آحاد ملت بزرگوار ایران و علی الخصوص مردم همیشه در صحنه شهرستان طبس برگزار گردید.

در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ طبسی های همیشه همراه و دلسوز نظام برگ زرین دیگری به کتاب افتخارات #طبس_دوست_داشتنی افزودند.

انتخابات شورای اسلامی تیره های عشایری یکی از انتخابات حساس و حائز اهمیت است که به طور مستقیم با سرنوشت عشایر ، آبادانی و توسعه‌ی پایدار مناطق عشایری در ارتباط است.

اینجانب از تمامی نامزدهای شورای اسلامی تیره های عشایری به واسطه حضور در عرصه انتخابات تقدیر و تشکر میکنم و تبریک عرض می کنم خدمت منتخبین ارجمند عشایر شهرستان در اولین دوره‌ی شورای اسلامی تیره های عشایری؛ #ایل_ایلخانی: آقایان حسین ایلخانی ، حسین عطایی و حسن نجفی و #ایل_عرب_طاهری: آقایان علی جلوداری ، جواد جاودانی و هادی شرفی و آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون از درگاه حضرت حق برای همه شما بزرگواران خواستارم .
امیدوارم در سایه هم افزایی و تعامل متقابل میان طایفه ها و سرگروه های عشایری به سمت تحقق اهداف متصور در سند چشم انداز توسعه جامعه عشایری شهرستان گام برداریم.

✍محسن مهرور
مسئول امور عشایر شهرستان طبس
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن